02-01-2019, 22:39 PM
(02-01-2019, 14:53 PM)Raivo Kirjutas: Head uut aastat!M 11 kere on täpselt sama, mis M-1-l. Erinev on esimene ots. Seoses sellega, et Faetoni kere esiotsa kinnitused on 10 cm laiemad ja libisevad raami pealt ära, oli see asi nõukogulastel kuidagi teisiti lahendatud. 1. Kas tehti kere kinnituskohad ümber, vastavalt M1/11 kinnituskohtadele või 2. tehti mingid raami laiendid , kuhu siis kabiin kinnitati.
Saan ma õieti aru, et see Fordi raam ei lähe niikuinii käiku ja nüüd on küsimus, kuidas see Phaetoni kere M11 raamile istutada? Selle viimase kohta (M11 raam) on ju detailsed joonised olemas. Kas on kahtlus, et M11 kere oli kinnituskohtadest erinev?
Selle kohta kahjuks mingeidki jooniseid pole. Mul on üks vana M-1 kere, kust tuleb studeerima hakata, kui suur töö on see kinnituskohtade ümbertegemine ja kas see on teostatav.