03-01-2019, 12:19 PM
Sai kunagi kolhoosis automajandiga tegeletud. Kapremondi (Nuia)mootoritega GAZ-52 mootori eluiga jäi 30-50000km vahele, GAZ-53 oma kusagile 70-80 tuhande kanti. Mõni haruldaselt hoolsa mehe käes pidas vabriku mootor ilma kapremondita vastu 130000 km kanti. Samas oli enam-vähem iga kuu TH1, kard kvartalis TH2 mille käigus tõmmati autol ikka korralikult lestad laiali + jooksev remont. Lõpuks jõudsime sinnani et kord aastas kui juht läks puhkusele tegime autole kapitaalremondi- käidi üle kõik ülekanded, laagrid, puksid, mootori-käigukasti kapremont, värvimine.(Enamus varuosasid selleks tõime otse Gorkist, Arzamasist jne). See tehniline pool. Muus osas- otsi keegi kellel on töökorras 53 ja mine proovi sõita, soovitav koormaga. Keera rooli, vahegaas-vahesidur, rool süles, müra, vibratsioon jne. Kui meeldib on hästi, kui ei otsi midagi kaasaegsemat.