03-01-2019, 20:13 PM
(03-01-2019, 20:01 PM)Meelis2 Kirjutas: ..................................
Ja veel oli põllumajanduses probleemsed tagavedrud, pidev ülekoormus tingis kiire väsimise ja kandejõu kao, seepärast sai nii enne haljasmassi vedu kui peale seda tagavedrude lehed autobaasis uuesti õigesse kaardesse rullitud.
..................................
53 omas erinevalt teistest vene masinatest uue lahendusega vedrusid. Need töötasidki nii, et kas olid sirged või olid "pahupidi". Kui kellelgi oli au näha tehase 53 siis tühi uus kallaja seisis juba sirgete vedrudega. Paljude jaoks müstika aga nii oli.
Väidetavalt pidi sellise lahendusega vedru parandama juhitavust auklikul teel. Sild ei liikunud nii palju taha löökaugul kui ta liigub ümber null punkti ühele või teisele poole. Pluss kardaani nuutühendus ei pidanud nii pikalt liikuma.
Aquila captas non muscas.