05-01-2019, 11:31 AM
Ma ei taha tõmmata teema algataja entusiasmi maha aga paraku on omad kitsaskohad.
-Esmalt vanatehnika,milleks on ka tänase seisuga GAZ 53 ei ole otstarbekas enam kütusepuude veoks. Kui eesmärk on raha teenida, soovitan soojalt
investeerida diisel Iveco,Volvo või kasvõi alustuseks väike VW transporter. Remonti tahavad ka need aga enda närvikulu on väiksem.
- Bensiini liitri hind tanklas, kuna koormaga võtab V8 27-33l/100km ning enamus küttepuuautosid on selgelt ülekoormatud. Siis tuleb teenuse + küttepuude rummi hind 3x kallim kui sama teenust osutava lääne autoga vedaja teenus seda on.
- kindlustamine on kulukas ja teemaksu tuleb ka lisaks tasuda.
Muud hädad GAZ 53:
- varuosasid on aga kui keegi on juhuslikult Rebellasse(Lähte, Tartumaa) sattunud ja sealseis osade hindasid näinud. Siis ma ütleks,et peab raha peale ikka väga vihane olema.
Vanu kivikõvaks läinud rehve ei tasu osta ja nendega on juba ammu probleem olnud. Korralik uus rehvi jooks on kuskil 600.-?
Kokkuvõttes tahad odavalt osasid saada oled vaid vanaraust toodavate emexi väärtusega asjade ning romuärikate ketti otsas.
-E95E10 kütus ei sobi ja seega jääb üle vaid kas venemaa kütus või E98. Viimane on ka kõvasti kallim tanklas.
- Sarianski põllumajandus kastid on pehmed ja vajuvad raskete koormate all laiali.Rääkimata mädanemise ja rooste probleemidest. Need,kes küttepuude äris on kõik soetanud põltsamaa kastiga masinad.
- mootori remont on kulukas.Alumise otsa remont on 900.- ja teine samapalju kaob ülemise otsa remondile.
Kõverad sisselaske kollektorid ja nende pidamasamamine ei ole igale mehaanikule jõukohane töö.
- diislile ringi ehitades peab arvestama,et seal on seaduslikud piirangid ja mootorite valik ei ole väga suur.
-Esmalt vanatehnika,milleks on ka tänase seisuga GAZ 53 ei ole otstarbekas enam kütusepuude veoks. Kui eesmärk on raha teenida, soovitan soojalt
investeerida diisel Iveco,Volvo või kasvõi alustuseks väike VW transporter. Remonti tahavad ka need aga enda närvikulu on väiksem.
- Bensiini liitri hind tanklas, kuna koormaga võtab V8 27-33l/100km ning enamus küttepuuautosid on selgelt ülekoormatud. Siis tuleb teenuse + küttepuude rummi hind 3x kallim kui sama teenust osutava lääne autoga vedaja teenus seda on.
- kindlustamine on kulukas ja teemaksu tuleb ka lisaks tasuda.
Muud hädad GAZ 53:
- varuosasid on aga kui keegi on juhuslikult Rebellasse(Lähte, Tartumaa) sattunud ja sealseis osade hindasid näinud. Siis ma ütleks,et peab raha peale ikka väga vihane olema.
Vanu kivikõvaks läinud rehve ei tasu osta ja nendega on juba ammu probleem olnud. Korralik uus rehvi jooks on kuskil 600.-?
Kokkuvõttes tahad odavalt osasid saada oled vaid vanaraust toodavate emexi väärtusega asjade ning romuärikate ketti otsas.
-E95E10 kütus ei sobi ja seega jääb üle vaid kas venemaa kütus või E98. Viimane on ka kõvasti kallim tanklas.
- Sarianski põllumajandus kastid on pehmed ja vajuvad raskete koormate all laiali.Rääkimata mädanemise ja rooste probleemidest. Need,kes küttepuude äris on kõik soetanud põltsamaa kastiga masinad.
- mootori remont on kulukas.Alumise otsa remont on 900.- ja teine samapalju kaob ülemise otsa remondile.
Kõverad sisselaske kollektorid ja nende pidamasamamine ei ole igale mehaanikule jõukohane töö.
- diislile ringi ehitades peab arvestama,et seal on seaduslikud piirangid ja mootorite valik ei ole väga suur.