10-01-2019, 18:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2019, 18:53 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(10-01-2019, 13:54 PM)aavu Kirjutas: Seda juttu ma ei usu.
...
Usk on võimas asi, aga sellest hoolimata ikaldub 12V autoaku kuuest purgist ikka üks ära, mitte kõik kuus korraga. Täpselt nii, nagu kahe aku järjestikühendusel ei koole mõlemad korraga, vaid üks enne. Kui mingi tarbimine ainult ühe pealt on võetud, siis sellevõrra kiiremini.
Põhjuseks on mõlemal juhul püsiva valge kõva pliisulfaadi moodustumine ehk sulfateerumine. Nagu ikka, on kurja juureks hapnik. Sulfateerumise peamiseks süüks on mittepiisav laadimine pika aja vältel. Mille alla käib ka kuudepikkune säilitamine kasutamata.
Teine suur akude surmaja on vibratsioon. Sellel on põhjus, miks akud peavad olema masina küljes kinni...
Kes Soomet tönkab, siis ma varastasin kaks teemakohast kirjutist:
https://drive.google.com/open?id=1kDvMRf...7D37cmluMQ
https://drive.google.com/open?id=1ZdWUQJ...XeTtHOBidF
Samuti on väga oluline see, et kõik (nii plussi kui kere) ühenduseks oleks puhtad ja kinni.