17-01-2019, 11:48 AM
(17-01-2019, 03:01 AM)Laurts Kirjutas: Tere, tekkis selline küsimus et kuidas reeversi sisendvõlli ja jõuvõtuvõlli laagrikorpused on ilma tihendita õli pidama mõeldud - poldiringi alla pannakse tihendi asemel reguleerseibid, o-rõnga jaoks soont pole. Kannud istuvad käigukasti korpuses küll pinguga kuid suht kindlalt hakkab läbi immitsema eriti kui on plaan vedelamale õlile üle minna.Tihend on ka, see lihtsalt asub sidurikoja ja käigukasti vahelises osas suur latakas.
Samas reeversi võlli parempoolsel laagrikannul tihendisoon ilusti olemas
Tihendeid selle koha peale ei saa otseselt panna, kuna seal on reguleer seibid vahel. Ja otseselt pannaksegi vaid nn kummist õlirõngas, et mõõt paigast ei logiseks. Mõeldud on ta ikkagi reguleerimise ajaks lahtikäiv olema. (see tähendab mõne mehe juures ka 20x lahtikäimist, et saaks näiteks 3+3 reguleerseibi vahele panna.
(17-01-2019, 11:35 AM)2715 Kirjutas: Näpuotsaga hermeetikut silindrilisele pinnale muudab selle liite tihedaks.
Kindlasti mõned vanausulised vaidlevad sellele mõttele vastu, kuid kasutades igasuguste tihendite asemel ja eriti mootoris hermeetikut on masin peale remonti puhas ja kuiv ning seega ei võta ka tolmu ja liiva külge.
Asi pole selles hermeetikus, vaid selles koguses, mis sinna uhatakse. Arvatakse, et mida rohkem seda uhkem. Tavotiga pandi lausa tihendeid nii kinni, et kui poldid kinni keerati, siis tavott pidi kõikjalt välja uhama. Nüüd on sellistel vendadel raske aru saada, et hermeetiku panekust ei tohi märkigi maha jääda. Minimaalsetes kogustes on hermeetik isegi kasulik, kuid mitte mingil juhul tuubide kaupa peale uhades.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.