22-01-2019, 09:25 AM
Küsin siinse kogukonna kogemusi ka.
Kui suur on roostetamise oht pärast liivapritsi, kui praeguste ilmadega toon kere pritsist koju kuiva, ventileeritud ja köetud garaaži temperatuuriga +14* ja epokrundi alla läheks max nädal hiljem? Toomise ajaks (ca 20 min. ja 10 km.) keeran koormakatte ümber, et auto taga käru peal täis ei pritsiks.
Küsimus sellest, et kui pole otsest vajadust, üritaksin vältida pleki ja epokrundi vahel veel ühte kihti (roostesurm, happekrunt), mis vähendaks krundi nakkumist. Igaks juhuks ei tahaks seda tööd ette võtta. Ja kindlasti vaja pärast pritsi teha veel väiksemaid keevitusi, mida happekrunt segaks.
Õhuniiskus on praegu väga väike, igalt poolt saab staatilist. Oma varasem kogemus selline, et ka kuude kaupa seisnud pritsitud asjad pole rebaseks tõmmanud. Palja käega halja pleki katsumist saaks ka kinnaste kasutamisega vältida.
Aitäh ette asjalike vastuste eest.
Kui suur on roostetamise oht pärast liivapritsi, kui praeguste ilmadega toon kere pritsist koju kuiva, ventileeritud ja köetud garaaži temperatuuriga +14* ja epokrundi alla läheks max nädal hiljem? Toomise ajaks (ca 20 min. ja 10 km.) keeran koormakatte ümber, et auto taga käru peal täis ei pritsiks.
Küsimus sellest, et kui pole otsest vajadust, üritaksin vältida pleki ja epokrundi vahel veel ühte kihti (roostesurm, happekrunt), mis vähendaks krundi nakkumist. Igaks juhuks ei tahaks seda tööd ette võtta. Ja kindlasti vaja pärast pritsi teha veel väiksemaid keevitusi, mida happekrunt segaks.
Õhuniiskus on praegu väga väike, igalt poolt saab staatilist. Oma varasem kogemus selline, et ka kuude kaupa seisnud pritsitud asjad pole rebaseks tõmmanud. Palja käega halja pleki katsumist saaks ka kinnaste kasutamisega vältida.
Aitäh ette asjalike vastuste eest.