22-01-2019, 15:33 PM
Ka n.ö Vanal Jawal pole viimases otsas sellist õhuklappi enam kasutusel ja on lihtne lõvdik.
Osadel 559-tel on segurikastus lahendatud vastava karburaatori süsteemiga (puudub ujuki uputusnupp). Osadel 354 on selleks "segurikastiks" õhuklapp lõdvikus ja viimase otsa 360 ja 559 on täiesti tavaline lõdvik karburaatori ja õhupuhastaja vahel ning karburaatorist puudub ka segurikasti. Ikka käivituvad.
Osadel 559-tel on segurikastus lahendatud vastava karburaatori süsteemiga (puudub ujuki uputusnupp). Osadel 354 on selleks "segurikastiks" õhuklapp lõdvikus ja viimase otsa 360 ja 559 on täiesti tavaline lõdvik karburaatori ja õhupuhastaja vahel ning karburaatorist puudub ka segurikasti. Ikka käivituvad.