29-01-2019, 07:28 AM
Ilmselt mängib rolli ka kasutatava terasae mark. Ikka palju aastaid tagasi kui mootorratast ehitasin,tekkis vajadus ka esimese ketaspiduri järgi. Suures Kirovi kalurikolhoosi töökojas sai lastud teha siis(õigemini isa lasi teha
)
Noh tehti ilmselt millest sai siis. Läbimõõtu vast 200..250mm oli,aga paksus oli vist 6..7mm. Sadulana kasutasin mingit kardi küljest võetut. Ühesõnaga paar äkilisemat pidurdust ja kõver ta oligi. Ja no krt ikka kohe väga kõver. Siis sai tehtud väidetavalt paremast materjalist uus ketas. Aga selle sobilikkust ei jõudnud proovida. Ma arvan,et pöördu Kavorisse või Vihurisse. Või mist neist nüüd saanud on. Oskavad äkki õige materjali margini juhatada.
Minu ketas siis oli nii öelda täis ketas,ehk mingeid auke ei olnud sisse puuritud kergendamise/jahutamise eesmärgil.
Seda siis ajast kui muru oli rohelisem ja taevas sinisem

Noh tehti ilmselt millest sai siis. Läbimõõtu vast 200..250mm oli,aga paksus oli vist 6..7mm. Sadulana kasutasin mingit kardi küljest võetut. Ühesõnaga paar äkilisemat pidurdust ja kõver ta oligi. Ja no krt ikka kohe väga kõver. Siis sai tehtud väidetavalt paremast materjalist uus ketas. Aga selle sobilikkust ei jõudnud proovida. Ma arvan,et pöördu Kavorisse või Vihurisse. Või mist neist nüüd saanud on. Oskavad äkki õige materjali margini juhatada.
Minu ketas siis oli nii öelda täis ketas,ehk mingeid auke ei olnud sisse puuritud kergendamise/jahutamise eesmärgil.
Seda siis ajast kui muru oli rohelisem ja taevas sinisem

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071