29-01-2019, 12:32 PM
(28-01-2019, 23:15 PM)janek555 Kirjutas: ....
Mõte oli,et ei hakka lahti võtma,tõstan otse peale ja siis vaatab kuidas töötab... no lihtsalt polnud isu lahti kakkuda,teadagi mis siis saab ja kui palju tööd siis tuleb...
Panin starteri peale ja hakkasin kompressiooni mõõtma. Alguses oli nõrk,aga peale mõningast ketramist said 3 silindrit 10 bari kanti. Üks jäi nõrgem...
Kõige rohkem häiris,aga raskelt ringi käimine ja see ei paranenud ka siis kui silindritesse õli valasin. Lisaks ei paistnud õli jõudvat nookuriteni.
....
Piltidel oleval mootoril puudub jagaja, eeldan et kruvisid mingi jagaja ikka külge enne starteriga ketramist?
Ise pole küll 408 mootorit veel jõudnud lahti võtta, aga siit lugedes oma konarliku venekeele oskusega nagu käitataks õlipumpa jagaja võlli vahendusel nukkvõllilt samamoodi kui 40 hj sapakal: Tark tekst
Seega nagu ma aru saan siis ilma jagajata õlipump nagu ei töötakski ning siis poleks ka ime et õli kuhugi ei jõua. Või käitatakse 408 õlipumpa otse nukkvõllilt ilma jagaja võllilt jõuülekandeta?
Mahatulnud mootori plokikaanel juhiks tähelepanu ka ühes silindris toimunud Stalingradile ja tõenäoliselt kõverale klapile (ei istu ilusti pessa), mis kohe kindlasti ei tohiks nii olla.