29-01-2019, 20:12 PM
(29-01-2019, 12:10 PM)v6sa Kirjutas:(28-01-2019, 19:40 PM)hundu615 Kirjutas: Küsimus suurele ringel,probleem selles,et teatud masinale pole kuskilt kettaid võtta,malm ketaste treimiseks pole materjali.Aga kui treiks terasest,läbimõõt oleks 250mm ja paksus 10mm,mis räägib terase kahjuks? Mis juhtub kui need terasest teha?
Midagi ei juhtu, kui neid ei kasutata.
Kui pruugitakse, võib, sõltuvalt materjali kvaliteedist, tekkida viskumine. Aga ei pruugi. Lõõmutamine peale treimist võiks asja parandada. Aga võib ka täitsa kõveraks tõmmata.
Mina püüaks sõitmiseks pruugitava asjakorral leida lähedase asenduse. Võib üllatuda Tõsi, sellesk tuleb ise kodutöö ära teha, kuna autopoemüüjad tunnevad vaid mudelipõhiseid katalooge. Treilerikuninganna puhul pole vahet: mustaks põletatud terasketas on täitsa OK selleks otstarbeks ja kannatab paar korda pidurdada küll.
Tänud kaasamõtlejatele,mõned andsid head nõu ka helistades,tänud neile! Lahenduseks teen sellise asja,et ketta siseosa tuleb terasest ja tööpind malmist.Terasketas pidi jah paremini kõveraks minema(oleneb materjalist muidugi) ja hõõrdetegur väiksem.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983