30-01-2019, 13:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2019, 13:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(30-01-2019, 12:43 PM)Daff Kirjutas: Tuleb küll räige OT aga ise hetkel sama murega hädas maanteel. Põhjuseks lause " tehnika mida ei saa panna teisiti tööle".
...
Egas mootorid on juba nii ökod, et seal enam midagi kokku ei hoia, nüüd tuleb edasise säästmise jaoks muuta käitumisharjumusi või töötegemisetaktikat.
Samas pööretest. Dafi uus euro 6 veab 800 ja 1200 vahel kõige edulisemalt. Kõrgemate pööretega ei lähe sa kuhugile tekkib vaid mõtetu diskussioon kompuutri ja juhi vahel.
Arvan, et uuemal metsa ja põllutehnikal on samad kombed küljes. Juht peab kuulama mis masin räägib.
Nii on.
Aga ümber õppimine, rääkimata omanikele selle vajaduse selgekstegemisest, on raske töö.
Ja siis kukutab mõni "edukalt integreerunud insener" tõstuki üle estakaadiserva ja kogu ökosmöko lendab kuradile, kuna laadimine venis kaks tundi pikemaks. Ning kui juht suudabki arvuti ära rääkida, siis helistab peatselt ähmi täis raamatupidaja, kelle arvutis andis masinapargiohjetarkvara ülekulupunast, mida auto telemeetria kaudu raporteeris.
Vat molotoviga seda jama ei olnud, eksole.