07-06-2004, 12:25 PM
Kui kusagilt leiab esiosa plekid (kapott, tiivad, nina), siis võiks sest veel ehk midagi teha. Kui eesmärgiks lihtsalt stiilne vanaaegne auto (mitte täisoriginaal), siis võib vast jääda GAZ 51 mootori, Pobi tagasilla/käigukasti, miski villise (nt GAZ 69) esisilla juurde.
Selgituseks - GAZ 11 omas algsena 51ga üsna sarnast mootorit (mõlemad on Dodge D5 edasiaretused, kolvikäik ja läbimõõt sama), Pobiga paljudes detailides identset tagasilda ja vana Pobi käigukastiga (enne 1950) peaaegu identset käigukasti. Esisild oli vaid sõltuva vedrustusega lehtvedrudel. Aga juba 1960-70tel panid paljud emkaomanikud ette alla sõltumatu vedrustusega Pobi/21 silla. Sõiduomadused paranesid.
Selgituseks - GAZ 11 omas algsena 51ga üsna sarnast mootorit (mõlemad on Dodge D5 edasiaretused, kolvikäik ja läbimõõt sama), Pobiga paljudes detailides identset tagasilda ja vana Pobi käigukastiga (enne 1950) peaaegu identset käigukasti. Esisild oli vaid sõltuva vedrustusega lehtvedrudel. Aga juba 1960-70tel panid paljud emkaomanikud ette alla sõltumatu vedrustusega Pobi/21 silla. Sõiduomadused paranesid.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel