09-02-2019, 11:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2019, 12:00 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(09-02-2019, 11:20 AM)Tegelane5 Kirjutas:Audimehele Škoda soovitamine on selline kahe otsaga asi, et põhimõtteliselt võib kriteeriumitele vastada, aga reaalsuses on ikka Škoda.(09-02-2019, 10:50 AM)alfredo Kirjutas: ...Skoda Octavia Scout'i vaatasid ka?
-suurem ökonoomne universaal, võimalusel pistikhübriid(mõistan, see viimane soov on juba täielik kosmos)
-natuke kõrgem kere(nn.allroad), ideaalis reguleeritava kõrgusega vedrustus
-nelivedu
-BEEZH sisu, mitte valge ega valkjashall vmsiganes
-hinnaklass kuni 40k
Selliste lihtsate soovide täitmiseks tegelikult mingeid mõistlikke variante njetu. Pärast väsitavat ringkäiku ronisin oma vanasse audisse tagasi ja silitasin teda õrnalt...
Sellist olukorda tunnistas hiljuti üks hea sõber, kes mõnda aega uuemapoolse (max. aasta vana) rendi Superb-iga ringi sõitis, millel võimas mootor ja kõikvõimalikud lisad jms.
Eeldas ja arvas, et uus auto on ikka uus auto ja mõnus ja mugav jne. Reaalne kogemus olevat hoopis hirmus olnud, kõikjal salongis odav ja juba uuel autol nagisev plastmass. Heliisolatsioonist ei kannata üldse räägitagi, nt. juht ei kuule isegi tagaistujate normaalse hääletooniga jutuajamist.
Aga selline kriitika oli tingitud sellest, et antud inimene oli terve elu siiani sõitnud ainult ca. 5-10 aastat vanade 5- ja 7-seeria BMWdega ning nende dünaamika, kvaliteet ja vaikus olidki standardiks saanud ning seetõttu "kukkumine" väga suur Škodasse ümberistudes.
Nt. 5-10 aasta vanusest A6-st tulles kujutan ette, et võib analoogne kogemus olla.