25-02-2019, 00:36 AM
Kas 40 saab BMW õlifiltri õlipaagi kaane alla panna ei tea, kuid Belarusil on väga lihtne see plekist ja võrgust nikastus välja visata ja keskmise toru peale panna auto korpusse pandav filtrielement.
Kui pikkus ei klapi siis tuleb lihtsalt pikem vedru panna mis filtri vastu põhja surub ja vedru peale seib, mis läheb kesktoru peale tihedalt ja mida vedru vastu filtrit surub.
Selle puhastusvõime on võrreldes võrguga väga hea sest esimest filtrit pestes tuleb sealt ikka väga koledat abrasiivi välja kuigi silmaga on õli puhas.
Abrasiiv satub aga õlisse näiteks juba tolmusest õhust kui hüdrosilinder välja lükata tuleb õlipaaki kolvivarre jagu õhku.
Seepärast ka probleemid et pumbad ei kesta, jagajad hakkavad jamama ja rippriistad alla vajuma.
Kui paaki ei mahu saab alati panna voolikute vahele näiteks sellise asja:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/mps100-150-1-1-4.html
Kui pikkus ei klapi siis tuleb lihtsalt pikem vedru panna mis filtri vastu põhja surub ja vedru peale seib, mis läheb kesktoru peale tihedalt ja mida vedru vastu filtrit surub.
Selle puhastusvõime on võrreldes võrguga väga hea sest esimest filtrit pestes tuleb sealt ikka väga koledat abrasiivi välja kuigi silmaga on õli puhas.
Abrasiiv satub aga õlisse näiteks juba tolmusest õhust kui hüdrosilinder välja lükata tuleb õlipaaki kolvivarre jagu õhku.
Seepärast ka probleemid et pumbad ei kesta, jagajad hakkavad jamama ja rippriistad alla vajuma.
Kui paaki ei mahu saab alati panna voolikute vahele näiteks sellise asja:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/mps100-150-1-1-4.html