25-02-2019, 12:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2019, 12:45 PM ja muutjaks oli v6sa.)
1984. väljalaskega sõiduk peab vastama valmistaja nõuetele. Mitte täna toodetud sõidukitele kehtivatele nõuetele.
Ning kood 629 küll sätestab nõuded, aga halloo - need on päris mõistlikud. Sisuliselt on lapakaid vaja krusadel ja madelkerega kaubikutel, mööndusega ka arutult tõstetud maasturitel.
Sõiduautol ja kinnise kerega kaubikul täitub see "...vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal; ..."
Tuletame meelde: 150 mm ratta teljest on 13" velje raadiuse jagu. Mulle tuleb pähe vaid tõstetud Range Rover, mille seelikualune võiks ligilähedaselt lahti olla.
Valus teema on see, et kogu punkt käsitleb porikaitsme tagumist, mitte alumist serva.
Ning kood 629 küll sätestab nõuded, aga halloo - need on päris mõistlikud. Sisuliselt on lapakaid vaja krusadel ja madelkerega kaubikutel, mööndusega ka arutult tõstetud maasturitel.
Sõiduautol ja kinnise kerega kaubikul täitub see "...vastavad rataste porikaitsmed (kereosad, poritiivad, jm). Porikaitsme tagumine serv ei tohi lõppeda ülalpool horisontaaltasapinda, mis paikneb ratta pöörlemisteljest 150 mm kõrgemal; ..."
Tuletame meelde: 150 mm ratta teljest on 13" velje raadiuse jagu. Mulle tuleb pähe vaid tõstetud Range Rover, mille seelikualune võiks ligilähedaselt lahti olla.
Valus teema on see, et kogu punkt käsitleb porikaitsme tagumist, mitte alumist serva.
