25-02-2019, 13:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-02-2019, 13:30 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Lase põhjale peale puhastust EPO krunt ja sinna otsa mingi veokasarja raamivärv. Täitekrunt on põhimõtteliselt vedel pahtel(mõeldud enne värvimist nii öelda liivapaberi kriipsude ja asjade tasandamiseks) ja ei hiilga ka eriliste niiskuskindluslike omadustega(läbivate kivitäkete/kraapimiste) korral. Lased märg märjale EPO ja veoka raamivärvi ning kui asi kuiv võid mastiksi peale tuisata. Kui plaanis ka liitekohti või keevisõmblusi hermetiseerida on natuke keerulisem. Heaks tulemiks peaksid EPO-l laskma kuivada. Siis karukeelega EPO üle ja hermets peale. Kallima otsa hermetse saad juba ka kergelt tahenedes üle värvida kui kiire on.
Tänapäevane korralik EPO sisaldab ka roostetamist takistavaid aineid kuid samas ei hakka ta nii reageerima värvidega kui hapekas seda teeb.
Tänapäevane korralik EPO sisaldab ka roostetamist takistavaid aineid kuid samas ei hakka ta nii reageerima värvidega kui hapekas seda teeb.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)