26-02-2019, 22:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2019, 22:10 PM ja muutjaks oli spitfire.)
(26-02-2019, 21:32 PM)PlyVal64 Kirjutas: Ja päris Historic Regularity reeglistikku Uunikute Talverallil ka rakendada ei tahaks. Viimast LOODAKS, et keegi seltskond võtaks selle sportlikuma versiooni ka teha!!!
Tegelikult on variant see, et tõesti jagada autod ka kiiruslikesse klassidesse ja uued saavad lisaks vähestele preemiapunktidele oluliselt tempokama raja ja sealt karistuspunktid. Aga seegi kutsub ju osalema uuemate jõuvankritega!
See Rakvere Historic Regularity jäi eelmisel aastal osalejate huvipuudusel ära. Kahjuks. Loodetavasti ei läinud korraldajal isu lõplikult ära ja proovib sel aastal uuesti.
See kiiruste teema on lahendatud Historic Regularity rallidel selliselt, et sina regad oma tiimi ja korraldaja otsustab millises klassis sõidad. Klasse on 2 kiirem ja aeglasem. Ise otsustada ei saa. Punkti arvestus on mõlemas klassis täpselt sama. Nimetused siis vastavalt Pro ja Amateur. See korraldaja poolne klassidesse jagamine põhineb puhtalt varasemate aastate tulemuste põhjal. Kes eelmisel aastal topis, see saab kiirema keskmise. Mingit auto vanuse või kubatuuri alusel klasse pole.