28-02-2019, 02:17 AM
On tegelikult kaks täiesti eraldi asja teemaalgataja auto küljes. Üks on jah sigaretisüütaja, mis asub kuskil juhi käeulatuses ja teine on tegelikult spetsiaalne voolu võtmise pesa pakiruumis. Rumal on seda teist sigaretisüütajaks nimetada, aga keelekasutusega on sageli nagu on. No kes see loll ikka sinna taha ronib, et suitsule tuld võtta? Liiatigi puudub üleüldse tol tagumisel spiraal, mida kuumaks ajada. Ja üleüldse on tol tagumisel võrreldes salongis asuvaga juba tehasest hulka jämmemad kaablid järel. Seepärast säält hääd lisavoolu saabki
. Külmikule või kompressorile või mõnele muule matkal kaasasolevale lisavahendile... ...läpakale särtsu andmisele ntx... Vähemasti Galaxyl on need asjad sedaviisi säetud ja mul näiteks ei tule mõttessegi hakata seda õiget sigaretisüütaja pesa muul moel kasutama, kui telefoni või naviseadme laadimiseks.
Samas on elust leida juhus, kus tutikal Lada Vestal klõpsas korduvalt sellesama haleda sigaretisüütaja kaitse läbi, kui tüüp (mittesuitsetaja päälekauba
) oma telefoni laadida üritas. Läks garantiiservisesse ja talle tehti selgeks, et see auk pole telefoni laadimiseks ette nähtudki ning pika vaidluse lõpuks veeti sinnasamma salongi jämedamate juhtmetega lisapistik, millest äifuuni laadida saaks
.

Samas on elust leida juhus, kus tutikal Lada Vestal klõpsas korduvalt sellesama haleda sigaretisüütaja kaitse läbi, kui tüüp (mittesuitsetaja päälekauba

