01-03-2019, 12:41 PM
Külmik ise on Waeco CF-35.
Pigem otsisingi sellist lahendust, et ei peaks iga kord midagi lülitama hakkama, muidu oleks ju kõige lihtsam iga kord toite juhe ümber tõsta...paned auto seisma, pistad alisaaku külge ja sõitma minnes jälle auto elektrisüsteemi. Aga päris nii ei viitsiks
Kapitaalsemaid ümberehitusi autole ei plaaniks, on teine igasugu eksperimenteerimisteks veel võrdlemisi uus ja hinnaline, samuti hakkab garantiid mõjutama. Loodan selle relee süsteemiga esialgu hakkama saada ja pigem on vaja mõelda, et kui suurt lisaakut raatsib osta, sest sellest otseselt sõltub lõpuks kasutusmugavus. Süvatsükli akudega puudub senini kogemus, et palju näiteks 80Ah AGM või geel reaalset kasutust lubab... Näiteks 80Ah Exide Equipment geel akule lubatakse 900Wh, mis võiks reklaami uskudes ideaaljuhul anda 4 ööpäeva särtsu. Kui see nii oleks, siis võiks juba päris rahul olla.
Pigem otsisingi sellist lahendust, et ei peaks iga kord midagi lülitama hakkama, muidu oleks ju kõige lihtsam iga kord toite juhe ümber tõsta...paned auto seisma, pistad alisaaku külge ja sõitma minnes jälle auto elektrisüsteemi. Aga päris nii ei viitsiks
Kapitaalsemaid ümberehitusi autole ei plaaniks, on teine igasugu eksperimenteerimisteks veel võrdlemisi uus ja hinnaline, samuti hakkab garantiid mõjutama. Loodan selle relee süsteemiga esialgu hakkama saada ja pigem on vaja mõelda, et kui suurt lisaakut raatsib osta, sest sellest otseselt sõltub lõpuks kasutusmugavus. Süvatsükli akudega puudub senini kogemus, et palju näiteks 80Ah AGM või geel reaalset kasutust lubab... Näiteks 80Ah Exide Equipment geel akule lubatakse 900Wh, mis võiks reklaami uskudes ideaaljuhul anda 4 ööpäeva särtsu. Kui see nii oleks, siis võiks juba päris rahul olla.