01-03-2019, 19:40 PM
(01-03-2019, 10:20 AM)2715 Kirjutas: Netist erinevaid pilte vaadates lähevad kõigil voolikud kabiinist seest ukseposti mööda alla, keeravad esiklaasi alumist serva pidi armatuuri sisse ja sealt kapoti alla.
Sinna kabiini sisse kust soojenduse voolikud lähevad pole reaalne kahte voolikut ära toppidagi sest juba ühega on raskusi.
Kinnitamisega muidugi on raskusi ühel pool aga sinna võib plekist klambrid keerata mis lähevad aknatihendi ääre alla.
Teisel pool on juhtmekatte kruvid mille alla saab kinnitada.
Mis külmaaine sinna sisse ette on nähtud?
Leidsin ise ka mõne pildi kus need voolikud salongis turritavad.
Lihtsalt tundus kuidagi veider, aga ega ma russi konte puutunud pole. Pärnumaal on kõvad mehed vasktorud sealt kabiini esimestest postidest alla toonud ja sinna keermetega otsad külge jootnud. Seda masinat olen igal kevadel värske külmaainega turgutanud.
Aga ei ole hullu. Siis tuleb vajadusel sinna ukseposti sisse kasvõi neetmutrid tõmmata ja sinna külge voolikuhoidikud meisterdada.
Külmainega on paras kino nagu ka elektriühendustega.
Pumba peal kiri R-134A. Ühtegi R-134A liitmikku ei ole ei voolikutel ega mujal. Pumba taga korpuses kaks R-12 liidet. Salongi puhuri/soojusvaheti plastkorpusel kleeps R-134A...
Eks peab sealt liitmikest läbi R-134A/R12 adapteri töö ära tegema. Mul neid R-134A vaheühendusi ka mis pumba peale voolikute vahele käivad. Võibolla lähevad hoopis need käiku.
Kogu komplekt Terrafrigo kirjadega.