10-03-2019, 10:04 AM
Krameri kohta ei oska kosta, aga JCB-del on samamoodi, nagu ksf maisalup juba välja tõi, et magnetandurid ja muu säärane. Silindri otsas on ketas, mis liigub andurist mööda ja selleläbi saab masin signaali, et mis asendis rattad on. Tavalistel ratastraktoritel on potentsiomeetrid paigaldatud käändmike peale(Deere, kubota, fendt jne). Kollasel elukal on ka vahest muidugi see teema, et tekib õhutamise vajadus. Kui lükkad ühelt reziimilt teisele ja teed enda toimetusi liialt kiiresti, siis võivad ka rattad jääda nii kuis vanajumal juhatab. Selle vastu aitab see, kui kõik pööramisreziimid läbi käia ja iga reziimi puhul rattad täiesti lõppu keerata ja süsteem ära õhutada.
Samas, kui Sa seal andureid ei näinud ja ta keerabki mõlemat silda korraga, siis pakuks ka hüdraulikaga seoses midagi. Sisemine leke ehk annab niipalju õli mööda kuskilt.
Tal on iga silla kohta üks, kahe varrega silinder? Või mõlema käändmiku jaoks eraldi?
Väliselt lekkeid ei paista? Kui vana masinaga on tegu?
Samas, kui Sa seal andureid ei näinud ja ta keerabki mõlemat silda korraga, siis pakuks ka hüdraulikaga seoses midagi. Sisemine leke ehk annab niipalju õli mööda kuskilt.
Tal on iga silla kohta üks, kahe varrega silinder? Või mõlema käändmiku jaoks eraldi?
Väliselt lekkeid ei paista? Kui vana masinaga on tegu?
Almost Again