10-03-2019, 10:58 AM
Suur vahe on ka inimeses kes vedajat juhib.
Maru lihtne on sõita koguaeg ühte jälge ja kui vähegi kandev pinnas all on siis vedaja põhi on kitsam kui rataste laius ning nii ta põhjapeale ei jää vaid veotee läheb järjest sügavamaks.
Kõige sügavam mida ma näinud olen on olnud 1,5m...
Ise ikka sõitsid kus laius vähegi lubas kahte, isegi kolme ja nelja jälge ning maha jäi ühtlase porikihiga kaetud tee kus rööpaid ei olnud.
Teine mees kõrval aga sõitis sügavad jäljed sisse.
Üks tähtis asi on ka kõikumine mida paljud ei arvesta.
Nimelt kui pinnas järgi annab siis millestki kõvemast üle minnes teeb ratas sinna kõrvale lohu, siis sinna läheb tagaratas ja siis teeb esiratas uue lohu.
Tulemuseks on see, et vedaja kõigub nii kõvasti küljele et endal on paha olla ja ümber ka võib minna.
See tuleb õigel ajal ära tabada ja alustada väikse kiirusega seniks kui pinnas on kokku surutud.
Siis pärast saab kiirust tõsta.
Maru lihtne on sõita koguaeg ühte jälge ja kui vähegi kandev pinnas all on siis vedaja põhi on kitsam kui rataste laius ning nii ta põhjapeale ei jää vaid veotee läheb järjest sügavamaks.
Kõige sügavam mida ma näinud olen on olnud 1,5m...
Ise ikka sõitsid kus laius vähegi lubas kahte, isegi kolme ja nelja jälge ning maha jäi ühtlase porikihiga kaetud tee kus rööpaid ei olnud.
Teine mees kõrval aga sõitis sügavad jäljed sisse.
Üks tähtis asi on ka kõikumine mida paljud ei arvesta.
Nimelt kui pinnas järgi annab siis millestki kõvemast üle minnes teeb ratas sinna kõrvale lohu, siis sinna läheb tagaratas ja siis teeb esiratas uue lohu.
Tulemuseks on see, et vedaja kõigub nii kõvasti küljele et endal on paha olla ja ümber ka võib minna.
See tuleb õigel ajal ära tabada ja alustada väikse kiirusega seniks kui pinnas on kokku surutud.
Siis pärast saab kiirust tõsta.