14-03-2019, 16:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-03-2019, 16:22 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ühe asja unustasin ennist - ükskõik mis ratastel maja versiooni ja varjundit valides tasub kulutada normaalse mootori peale. Kogu Euroopa on täis neid luksust laeni täis majaga vaevu-vaevu 95km/h tippkiiruse saavutavaid võrre, mis peavad mingist tühisest 8% tõusust teise käiguga üles ronima, sest ostes tundus 74kW miskipärast hea ideena. Kusjuures enamik rendikaid on ka sellised. Isegi nii lähedal kui Põhja-Poolas on Eesti mõistes juba piisavalt "mägine", et lõpuks end kasvõi 300km päevas sõitmisega surmani ära tüüdata. Eesti on lihtsalt nii tasane, et siin sõites ei saa sellest probleemist väga aru, või siis vähemalt on seda kerge alahinnata. Noh ja isegi kui vaim selle välja kannatab, siis ega päev läbi täiskoormusel uhamine mootori elueale ja töökindlusele ilmselt ka väga hästi ei mõju.
Lühike ja madal väheke tuunitud 85kW Transit üsna minimalistliku hulga kolaga oli minu tunde järgi täpselt piiripeal, sõit oli veel enam-vähem nauditav, aga pigem võinuks 10-20kW veel olla.
Ja muidugi teistpidi on sealt mäest vaja alla ka saada, seega pidurid peavad korras olema ning kergem sõiduk on ikka alati mõnusam.
Lühike ja madal väheke tuunitud 85kW Transit üsna minimalistliku hulga kolaga oli minu tunde järgi täpselt piiripeal, sõit oli veel enam-vähem nauditav, aga pigem võinuks 10-20kW veel olla.
Ja muidugi teistpidi on sealt mäest vaja alla ka saada, seega pidurid peavad korras olema ning kergem sõiduk on ikka alati mõnusam.