15-03-2019, 14:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2019, 14:40 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Mis puudutab kaubiku vastupidavust (sry, ma ei jõua enam järge pidada, kellele konkreetselt vastata), siis loomulikult on see ka risk, aga 6000km on sellisele keskmisele töökaubikule ju 1-2 kuu läbisõit, ehk ei midagi müstilist. Ega neid ka ju ei remondita iga kuu ja teeservad pole ülestõstetud kapottidega kaubikuid täis, pigem annavad noored naksud talda nii et oi-oi-oi. Ehk siis äkki see ei ole ikka nii suur risk, kui esmapilgul tundub, et peaks tingimata tutika liisima. Ostes teha tavaline rihmad-vedelikud-filtrid-rehvid ring ja lasta kellelgi üle vaadata ja küll ta koju toob. Mingi elementaarne pirni-jahutusvedeliku-piduriklotsi oskus võiks muidugi olla, aga see on iga sõidukiga samamoodi.
Seda muidugi ikka 2000+ tehnika puhul, mitte mingi 1986 vms
Seda muidugi ikka 2000+ tehnika puhul, mitte mingi 1986 vms
