16-03-2019, 19:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2019, 20:06 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
kuniks mootorsõiduki tehnonõuete määruse muutmine oma lugemisi ja kehtimahakkamist ootab, tuleb TÜVdel käia. Mitmete masinate puhul rehvidega, mis ei ole tehnopassi kantud.
kuna käesolev teema ei sisalda rehvimõõduga seoses fakte koos viidetega, otsisin üles, millest jutt.
Me räägime MKM määrusest Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuetele vastavuse kontrollimise tingimused ja kord ning täpsemalt selle Lisa 4-st.
...mis räägib asjast punktis 5.2.3 ning ütleb, et ohtlik viga on selline:
1) Rehvi mõõtmed, paigutus,
koormustaluvus, tüübikinnitusmärk
või kiiruskategooria ei vasta nõuetele
ning mõjutab liiklusohutust.
ilmselgelt on jäetud kontrollijale vähemalt määruselisa koostades otsustusõigus selle "ning mõjutab liiklusohutust" viitega. Mis on mõistlik.
küsimus on, kas leidub "mõtlemis- ja otsustusvõimelisi ülevaatuspunkte" ning millised need täpsemalt Tallinnas on? Ilmselgelt on mõistlik nn mõistlike, aga teh passis leiduvaga mitteklappivate rehvimõõtude puhul kasutada taoliste punktide teenuseid ning unustada muud.
ma loodan, et muidugi punktid ei ole saanud täiendavat instruktaazhi, mis ütleb, et liiklusohutuse mõjutamise hindamine ei kuulu nende pädevusse ning lugegu aga numbreid ja unustagu muu...
palun minu (konkreetsele ja faktipõhisele) küsimusele vastuseid ainult konkreetses ja faktipõhises vormis
kuna käesolev teema ei sisalda rehvimõõduga seoses fakte koos viidetega, otsisin üles, millest jutt.
Me räägime MKM määrusest Mootorsõiduki ja selle haagise tehnonõuetele vastavuse kontrollimise tingimused ja kord ning täpsemalt selle Lisa 4-st.
...mis räägib asjast punktis 5.2.3 ning ütleb, et ohtlik viga on selline:
1) Rehvi mõõtmed, paigutus,
koormustaluvus, tüübikinnitusmärk
või kiiruskategooria ei vasta nõuetele
ning mõjutab liiklusohutust.
ilmselgelt on jäetud kontrollijale vähemalt määruselisa koostades otsustusõigus selle "ning mõjutab liiklusohutust" viitega. Mis on mõistlik.
küsimus on, kas leidub "mõtlemis- ja otsustusvõimelisi ülevaatuspunkte" ning millised need täpsemalt Tallinnas on? Ilmselgelt on mõistlik nn mõistlike, aga teh passis leiduvaga mitteklappivate rehvimõõtude puhul kasutada taoliste punktide teenuseid ning unustada muud.
ma loodan, et muidugi punktid ei ole saanud täiendavat instruktaazhi, mis ütleb, et liiklusohutuse mõjutamise hindamine ei kuulu nende pädevusse ning lugegu aga numbreid ja unustagu muu...
palun minu (konkreetsele ja faktipõhisele) küsimusele vastuseid ainult konkreetses ja faktipõhises vormis
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"