16-03-2019, 20:35 PM
(16-03-2019, 19:19 PM)The a Kirjutas: Mis on Meelise tunnelbuss?
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=58409
Hetkel on seis selline, pooled ütlevad, mine ja osta see Transit ja hakka pihta.
Aga pooled ütlevad, et Fiat vot ei roosteta, Peugeot ja Jumper on suuremad ka.
UUS KOKKUVÕTE:
85Kw ++
tagavedu
kõrge ja ruumikas
kõrvalistmetega oleks parem kui oleks originaalis taga ka istmed, et las siis elamupoole toolid oleksid ka turvavöödega.
Aga kas järsku saaks ikka tekitada sinna need kaks lisaistet mugavamat taha ka? või ette, muidu ma ei saagi midagi osta.
Mulle meeldiks, et oleks ustel aken ka taga
Fiat ja sugulased esiveolised(liigub mingil määral rariteetseid nelikveolisi aga hetkel ei tea ühtegi elusat).
Tee mulle palun selgeks, milleks vaja tagavedu masinale mis erilist koormat ei kanna(või ehitad niipalju sisse et tuleb täismass 3500kg)? Ainuke eelis tagaveolisel väiksema koormuse all on manööverdades pöördering mõnevõrra väiksem .
Esiveoline on seni kuni enamus kaalu tagasillal pole parem nii maastikul kui libedal. Uskuge mind, tean mida räägin sest päris tihti on meie ettevõtte kaubikutel asja maastikule.
Lisaks on tagaveolise põrand enamasti vähemalt 10 cm kõrgemal.
Äkitsi tasub pöörata pilk hoopis kahe istmereaga kaubikute(nn meeskonnaautod) või hoopis busside poole?
Seal tagapool klaasid ja istmed juba olemas. Liigsed saab ju välja tõsta.