09-06-2004, 19:51 PM
Õhtust rahvas jälle!
Tõsine tööpäev on nüüdseks läbi ja hetkel on Accordi küljes peale mootori ja sillaosa veel vaid esi-ja tagaklaas ning kõik neli luuki (2 ust, kapott, pagass) Kõik üleliigne ja tegevust segav on auto küljest eemaldatud ja süstemaatiliselt garaazi ära pandud. Auto välimus hetkel väga vinge, ise mõtlesin korra, et äkki ei panekski seda plastijura sinna tagasi, teeks korralikust karprauast stanged ja asi mutt. Kuna aga ei viitsi ülevaatusemeestega sõdima hakata, näeb auto pärast remonti siiski algupärane välja.
Rõõmustavad uudised on need, et keevitust vaja vaid 2 koha peal, kõige ülejäänuga peaks liivaprits ja roostemuundur hakkama saama.
Jätkuvalt ootan soovitusi kruntvärvi kohta. Kas Korrostopiga on mõtet tegema hakata. (haljas pind+krunt)???
Tõsine tööpäev on nüüdseks läbi ja hetkel on Accordi küljes peale mootori ja sillaosa veel vaid esi-ja tagaklaas ning kõik neli luuki (2 ust, kapott, pagass) Kõik üleliigne ja tegevust segav on auto küljest eemaldatud ja süstemaatiliselt garaazi ära pandud. Auto välimus hetkel väga vinge, ise mõtlesin korra, et äkki ei panekski seda plastijura sinna tagasi, teeks korralikust karprauast stanged ja asi mutt. Kuna aga ei viitsi ülevaatusemeestega sõdima hakata, näeb auto pärast remonti siiski algupärane välja.
Rõõmustavad uudised on need, et keevitust vaja vaid 2 koha peal, kõige ülejäänuga peaks liivaprits ja roostemuundur hakkama saama.
Jätkuvalt ootan soovitusi kruntvärvi kohta. Kas Korrostopiga on mõtet tegema hakata. (haljas pind+krunt)???
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon