17-03-2019, 14:01 PM
(17-03-2019, 13:28 PM)Meistrimees Kirjutas:(17-03-2019, 11:58 AM)muska71 Kirjutas: nagu kõik teame siis väntvõll tasakaalus hoorattaga,hoorattal ühes servas nii 6-7 tasakaalustusauku ja hooratast saab keerata tiftidel 180 kraadi.kuna ei väntvõllil ega hoorattal märke pole siis kuidas panna see hooratas õiget pidi väntvõllile?Tundub nagu sama asi MTZ-ga, et tihvti augud pole päris samade vahedega. seega saab panna ikka ainult ühes kindlas asendis
t25l annab 100% panna hooratas vale pidi külge. Korduvalt seda raipe viga parandanud. Teema on selles, et hooratas pannakse otsa nurgaga ja sikutatakse 1-2 polti kinni ja ta jõuga väänab end diftide otsa. Ja oi seda pornot kuidas ta sealt siis hiljem kätte saada. 2 korda olen näinud isegi hooratta-koja purunemist, sest no ei tule otsast maha ja tõmmits vahele ei mahu.
Siinujuures teadmiseks, et poola väntvõll on ilma tasakaalustamata. India omale võib viiliga ligi minna ja oleks nagu võist tehtud. Hiinlane on nagu juhtub üks on rabe, teine on pehme, kolmas on tasakaalust väljas. Originaale (89a masinale) pole võtta. jne.
Otsin ise ka hetkel väntvõlli, kuna üks geenius suutis mullegi ühe masina sokutada millel väntvõll tasakaaust väljas - vibreerib nagu vibraator teatud pöörete vahemikus.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.