17-03-2019, 17:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2019, 17:03 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(17-03-2019, 14:39 PM)aeroplano Kirjutas: Unusta eos need transitid, jumperid, kolksvaagenid ja pokserid.Absoluutselt!
RMK platsi kõige kõvem kärbes sõidab ikka sellisega!

Sellest T4 vaimustusest ma kohe kuidagi aru ei saa - nendest on kaks versiooni mootorit, millega ÜLDSE sõita kannatab, VR6 ja 150Hj 2,5TDi. Matkamiseks mõeldud asjade puhul ei tasu tegelikult isegi vaadata alla 90kW asju. Volkkarite õudused oma 57 ja 65kW diislite ja 62kW bendukaga peaks liiklusohutuseks kõik kokku korjama ja pressialla saatma! Isegi need 74/75 kW asjad ei suuda sõita, zafiirikul on sellise numbri juures ikkagi jõudu kolevähe, kui lööd 6 tegelast tuppa ja käru sappa ehk selline tavaline matkaauto kaal!
Ja nende mõttetute mootoritega sõites ei saa mitte mingit kokkuhoidu vaid krussis närvid ja suured kütusearved! Kahjuks on need vanad valmismajad kõik ilgeimate saastade mootoritega (peale USA-raua põhiste ofkoors), millega võib külavaheteedel sõita ja RKM-platsidel ässata aga mingit eurotuuri võtab sellisega ette vaid masohhist! Või võtab ette katlaforsseerimise aga siis annab jälle kõik muu järgi. Kuna PSA-grupi kaubikud on populaarseimad alused, siis matkaautod muutusid natukenegi sõidetavateks 2,8TDi 90/94kW tulekuga sajandivahetuse kandis. Ehk kunagised MaxiDucato ja Fiati/Poekoti derivaadid aluseks ja siis on ka õige need veel ära chippida.
Jäädes Transporteri juurde, siis sellest ex-kiirabist oma 96kW katlaga ma saan juba täiesti aru! See on juba tõsine Tegija alternatiiv kõnealuseks vanlife'i aluseks, sest pool tööst on juba tehtud ka. Hinnalt odavaim valmisauto, millega võiks kaaluda isegi sõitmist, on see 85kW, kus ka müüja "kosmilist topfueli võimu" väidab
