19-03-2019, 09:56 AM
(19-03-2019, 09:32 AM)karlarnold Kirjutas: Kaks hobiautot, Calibra ja matkakas. Mõlemad = sissemakse + jooksevkulud. Kas on vaja kahte samaaegselt? Võib-olla üks periood lõppeb ja teine algab?
Alati saab ühe SEISMA panna. Calibral on sissemakse tehtud, teh. seisukorda ei tea, eksole. Täiesti võimalik, et on saadud "kalla ja talla" pill, mis pühapäevakasutuses suuri ja sagedasi investeeringuid ei vaja.
(19-03-2019, 09:32 AM)karlarnold Kirjutas: Kas arvad, et selle „midagi sellist“ juures ei ole pidevalt midagi parandada, ümber ehitada? Mõned väidavad, ükskõik mille puhul, selleks et ise midagi paremat ehitada, peaks olema kogemust igava tehasetoodanguga. Kas iseehitamise soov tähendab rohkem sõrmede sügelemist või tunnustusvajadust või millegi tõestamist?
Pole absoluutselt meie asi, MIKS inimene tahab ise proovida. Vaba maa, omaenese raha. Kriitika ehitamise tulemuste pihta tuleb TÜV-punktist tehniliste lahenduste osas ning kasutuspraktikast lähtuvalt kasutaja enda poolt, mitte foorumist.
(19-03-2019, 09:32 AM)karlarnold Kirjutas: ***
Püstiseismisvajadusest ruumis, kus käimisruum puudub, ei saa ma endiselt aru. Westfalia leiutati nende jaoks, kes tahavad seisu ajal seista ja sõidu ajal sõita.
Isiklik arusaamatus pole argument ega üldistamisalus. Kui inimene valib endale hobipilli püstiseismise järgi siis tehku seal seistes, mida tahab - tantsigu, küpsetagu pliidi ääres pannkooke või nautigu seda, et riietevahetamine ei meenuta akrobaatikat.