19-03-2019, 14:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-03-2019, 14:46 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(19-03-2019, 14:24 PM)motamees Kirjutas: Viimased Ply ideed on juba mullegi meeldivad, ainult lähevad teemaalgataja eelarvest välja. Nagu juba ütlesin kuskil eelnevas, saab terassi lisaks kaasa.
Mis on raamautode ehk selliste eraldi pealisehituste kõva osa - kui, siis ainult kabiini rooste pärast peab muret tundma! Eelarve eelarveks - eks selliseid leiab ka kommirahaga. Teiseks ei lähe ise ehitamine lõpuks kuidagi odavamaks...
Variant2 oleks siis tõesti juba eos integreeritud kast-vagunid a'la Saksas DHLi kollased kongid. Lahja diisel, automaat ja odavad. Engel-ja-engel on üks suuremaid DHLi kuudimüüjaid, seal ka CNG peal 78kW Ivecod aga need on 5,2tonni täismassiga. Viimase vähendamine ja ametlikult matkaautoks ehitamine on/oleks kui keeruline? Mul õuel käiv CNG-Iveco vaikne lõhnavaba surin on lihtsalt geniaalne. Selliseid on ju lust ümber ehitada.
Edit: näed ksf!zazik jõudis samade asjadeni
