10-06-2004, 08:00 AM
isandpauk Kirjutas:Nimeta Kirjutas:räägite siin igasugusest treimisest ja keemiast, aga kas uued raamlaagrid ei parandaks asja? Mingid SKF\'id sisse.
Kas mopi mootoril on kasulik väntvõll laagrite peale liikuma lasta? St. et väntvõll hakkaks sees liikuma, mitte ei oleks tuugalt.
Kolvi sõrmele õlitusauke tohib teha?
Õigel mopil ongi väntvõll tuugalt kinni. Täpselt samamoodi on iga õige auto koht kraavis ja laeva koht põhjas.
Muide kui tahad panna kuullaagrite asemele miskid rull-laagrid, mis laseksid vänta vasakule-paremale liikuda, siis pead väntõlli peale keevitama kummalegi poole miski poldi. See polt hoiab distantsi väntvõlli ja karteriseinte vahel. Ideaalselt sobib 10mm polt.
Peaaegu oleks unustanud - kui karteripooled kokku ei lähe, siis pane paksem tihend.
siis mul tekib küsimus: Miks kardimootorite väntvõllid pannakse vabalt karteris liikuma? No nii 1mm