02-04-2019, 21:56 PM
Lubada < 50 km/h (sest linnades on kiirusepiirang 50 km/h ning kahekordne kiiruseerinevus tähendab lühikest viibimist vastassuunavööndis) möödumist ka pidevjoone ja maha joonitud liiklusvoogude jagamis-ühendamismärgiste kohal tingimusel, et tagatakse ohutus. Ehk vastutus selle manöövriga läheb automaatselt manöövrit sooritavale juhile.
Keeld ülekäigurajal ja tõstetud ohutussaarte juures jätta endiseks.
Oleks vast aeg lõpetada juhtide idiootidena käsitlemine ja anda neile rohkem otsustusõigust koos kohustustega vastutada.
Probleem tekib nende väheste traktoritega, mille kiirus jääb 60 km/h kanti - ette jäävad, aga mööduda ei tohi. Aga neid on uute hulgas kaunikesti vähe, enamus on kas säästuversioonina kuni 50 (mida saab küll arvutiga veidi juurde kõditada) või siis pigem juba 70 kandis. Aga eks siis tuleb ära kanda Eriti Paha Kuri Teo toimepanemise eest määratud karistus.
Möönan, et see oleks julge tegu olukorras, kus kolmandik juhte ei adu, et nad ohjavad massihävitusrelva. Ning kus politseil pole enamasti ei tahtmist ega aega tegelda sisulise liiklusjärelvalvega, vaid mõõdetakse kiirust valgel ajal sirgel asulavälisel teel, selmet mõõta koolide juures või nuhelda nutijoodikuid.
Mis puudutab mopeedautosid, siis nende juhtidele peaks samuti kehtima juhtimisõiguse nõue. LS on määratud, et 1m laiemal asjal peavad olema tuled. Seega võiks ma mopeedi korral nõuda luba iga "mopeedi" sohvrilt, mis on meetrist laiem. Peaks kenasti jätma välja katusega ratastoolid ja muud imepõrrid.
Keeld ülekäigurajal ja tõstetud ohutussaarte juures jätta endiseks.
Oleks vast aeg lõpetada juhtide idiootidena käsitlemine ja anda neile rohkem otsustusõigust koos kohustustega vastutada.
Probleem tekib nende väheste traktoritega, mille kiirus jääb 60 km/h kanti - ette jäävad, aga mööduda ei tohi. Aga neid on uute hulgas kaunikesti vähe, enamus on kas säästuversioonina kuni 50 (mida saab küll arvutiga veidi juurde kõditada) või siis pigem juba 70 kandis. Aga eks siis tuleb ära kanda Eriti Paha Kuri Teo toimepanemise eest määratud karistus.
Möönan, et see oleks julge tegu olukorras, kus kolmandik juhte ei adu, et nad ohjavad massihävitusrelva. Ning kus politseil pole enamasti ei tahtmist ega aega tegelda sisulise liiklusjärelvalvega, vaid mõõdetakse kiirust valgel ajal sirgel asulavälisel teel, selmet mõõta koolide juures või nuhelda nutijoodikuid.
Mis puudutab mopeedautosid, siis nende juhtidele peaks samuti kehtima juhtimisõiguse nõue. LS on määratud, et 1m laiemal asjal peavad olema tuled. Seega võiks ma mopeedi korral nõuda luba iga "mopeedi" sohvrilt, mis on meetrist laiem. Peaks kenasti jätma välja katusega ratastoolid ja muud imepõrrid.