06-04-2019, 00:17 AM
(05-04-2019, 22:36 PM)v6sa Kirjutas:(05-04-2019, 22:27 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Ilmselt ajavad olukorra teravamaks ka igasugused isehakanud militsionäärid ja muidu saamatud.
Endal oli ükspäev kogemus sellel paljukiidetud kolmerealise üksikul sõidureal.
Kõige ees mobonaator, püüdlikult paremate ratastega teepeenral, selle taga kaks linnaautot. Moboautost oleksin isegi mina pm oma tööbussiga mööda mahtunud, aga esimene linnaauto ei püüdnudki mitte mööduda ja enda taga sõitja katsele reageeris värava sulgemisega...
Ma loodan, et ma sain nüüd valesti aru: igavene paha inimene oli, et ei lasknud üherajalisel piiretega teel taga kiirustavat pusinässmanni mööda?
See on ÜHERAJALINE tee. Paar km korraga. Kui see minut on korvamatu kaotus, on asi läinud per$e juba enne väljasõitu.
Muide, LS ei luba mopeedautost mööda sõita 2+1 üherajalisel osal.
Teisest teemast:
(02-04-2019, 16:58 PM)v6sa Kirjutas: Tänan tähelepanu juhtimast lüngale seaduse tundmises. Tuleb tõdeda, et olen järjepidevalt pannud (ja kavatsen ka edaspidi panna) toime räigeid LS rikkumisi, möödudes ohutult ka pidevjoone kohal mopeedautodest ja aeglastest traktoritest.
LS ei ole enam mingit erandit: pidevjoon (eriti topeltpidev) on sein, millest lubab läbi minna vaid töötav kollane või sinine vilkur takistusel või politseiametniku käsk:
§ 55. Möödasõidu, möödumise ja ümberpõike erand
Aeglaselt liikuvast või seisvast sisselülitatud kollase vilkuriga teel töötavast hooldussõidukist või seisvast sisselülitatud sinise vilkuriga alarmsõidukist võib mööduda, mööda sõita või ümber põigata teisi liiklejaid või teel töötavaid inimesi ohustamata vastavalt olukorrale kas paremalt või vasakult, sealjuures on lubatud ületada möödasõitu keelavat teekattemärgist.
(02-04-2019, 17:51 PM)v6sa Kirjutas: Täpne ja ammendav vastus.
On täiesti seaduslik, et 40 t pidurdab 1 inimese ego tõttu kiirusele 40 km/h ja kiirendab seejärel uuesti.
Tühjal teel...
Otsusta nüüd ära, kumb Sa oled, liha või kala?
Ühes kohas õigustad üle pidevate joonte ja ümber ohutussaarte möödasõitu, teises kohas jällegi üherealisel möödumisvõimaluste takistamist.
Tegelikult oleme ilmselt ühes paadis ehk siis terve mõistusega liiklemise omas... aga eks igaühel ole oma nägemus tervest mõistusest. Kõige selgema nägemusega on need, keda teistele ei näidata (varem hoiti rohelise plangu taga, nüüd mingis moodsa nimetusega asutuses).