08-04-2019, 19:26 PM
(08-04-2019, 07:51 AM)wagoneer Kirjutas: Jupiter22 jutul on kahjuks tõepõhi 100% all. Nii vee kasutamise osas lihvimisel kui ka aja/hinna/materjalide kasutamise osas. Vesilihv on tänapäeval vaid lõppviimistluse jaoks. Ei tule need üliläikivad/siledad näitusepillid(Soomes/Rootsis/USA-s) vaid värvipüssi alt. Pannakse paksult lakki ja pärast valdavalt vesilihv kõva klotsiga ja poleerimine. Aga seda osa tavaliselt telekast ei näidata
EPO krunt 20c juures peaks kuivama 5...8h. Paned veel natuke rammusamalt ja ootad soovituslikult 24h enne kui midagi tegema saad hakata. Aga see on ju töökoja aeg ning kahjuks maksab raha. IR-i näiteks Rootsis EPO puhul ei kasutata üldse või kui,siis ainult väga väikeste paranduste juures. Ma ei tegele eriti tänapäevaste ja kindlustus asjadega aga niipalju kui tegelenud olen,siis peamine asi on hind. Liisingu autode omanikud uurivad,et kas kestab 1,5a. Siis auto tagasi annab. Peaasi,et võimalikult odavalt tehtud saaks. Aga kuidas sa garanteerid midagi kui pead pooled asjad ära jätma?
Usun,et samalaadset juttu võivad rääkida ükskõik millise remondi/ehituse inimesed. Tahaks odavalt aga jube head. Vaheta klotsid ära aga kriitilise piirini kulunud piduriketas käib veel ju küll jne. Palus tuttav,et kuule sul tõstukid ja kanal. Äkki saan õli ära vahetada su juures. Noh ikka aitan kui võimalik. Tuli tegelane kohale,lasi õli välja ja kruttis filtri alt. Näitasin kuhu vanad asjad visata saab ja tegelesin omade asjadega. Silmanurgast nägin,et hakkas kokku panema ja NÕRUTAS vanat filtrit tühjaks. Ütlesin,et pole vaja ja viska lihtsalt tünni. Aga oli küll vaja. Sest see läks alla tagasi
Et filtrit vahetab üle ühe õlivahetusvälba(välp 40K km). Ja kusjuures oli pahane,et mingi töökoda ei olnud tal nõus nii tegema ja nüüd peab vot ise vahetama hoopis. Ei hakanud ka midagi ütlema.
Puhast kulda tuleb teil suust,igapäevased kogemused võivad kinnitada asja.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983