16-04-2019, 11:03 AM
Naljakas, kuidas inimesed, kes isehakanud modedena manitsevad teisi foorumis teemas püsima, kalduvad ise oma jutuga mitte metsa vaid päris metsa taha 
See selleks.
Otsustasin ka murukale suurema 10 aasta hoolduse teha.
[/url][url=http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25394295&size=o&album_id=411895]![[Pilt: 25394295ecef45_o.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394295ecef45_o.jpg)
Siit loetud juttude põhjal huvitas eelkõige Tuff- torq´i seisukord ja nii sai tagasild-hüdrokast laiali tõmmatud. Õli oli tõesti kole ja magnetid suht rauapurused.
Rappisin kogu kupatuse laiali ja oma olemuselt, nagu Kohleri mootor on selline laagriteta elementaarmootor, on see ikka ka täielik elementaarhüdrokast. Ei ühtegi laagrit (vabandust, hüdropumbas siiski on), aga näe, töötab. Kuna 9 hooaega niitnud, siis seega jutud selle aparaadi nigelast töökindlusest välistaks. Töötas ju praegugi, aga "hoolduse" käigus sai laiali võetud. Silla enda üks kinnitus, millest kuskil varasemas postituses oli juttu, on jälle järele andnud. Sai keermestatud, keermepuur sisse ära murtud ja uuesti keermestatud. Tollele silda hoidvale abiplekile keevitasin lisakõrva, et läbi kasutult seisva poldiava sillale lisakinnitus teha.
Silda avades olid kõige nukramas seisus hammasrattad- eriti hüdromootori väljundvõllil olev pidurikettaga kooselav koos paarilisega. Aga kogu elu ju nende otsas käib ka. Tegin kuskilt laiast maailmast mingi tellimuse, ehk jõuavad varsti.
![[Pilt: 25394289fbeaea_l.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394289fbeaea_l.jpg)
![[Pilt: 25394291fd43ff_l.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394291fd43ff_l.jpg)

See selleks.
Otsustasin ka murukale suurema 10 aasta hoolduse teha.
[/url][url=http://nagi.ee/photos/photo_sizes.php?id=25394295&size=o&album_id=411895]
![[Pilt: 25394295ecef45_o.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394295ecef45_o.jpg)
Siit loetud juttude põhjal huvitas eelkõige Tuff- torq´i seisukord ja nii sai tagasild-hüdrokast laiali tõmmatud. Õli oli tõesti kole ja magnetid suht rauapurused.
Rappisin kogu kupatuse laiali ja oma olemuselt, nagu Kohleri mootor on selline laagriteta elementaarmootor, on see ikka ka täielik elementaarhüdrokast. Ei ühtegi laagrit (vabandust, hüdropumbas siiski on), aga näe, töötab. Kuna 9 hooaega niitnud, siis seega jutud selle aparaadi nigelast töökindlusest välistaks. Töötas ju praegugi, aga "hoolduse" käigus sai laiali võetud. Silla enda üks kinnitus, millest kuskil varasemas postituses oli juttu, on jälle järele andnud. Sai keermestatud, keermepuur sisse ära murtud ja uuesti keermestatud. Tollele silda hoidvale abiplekile keevitasin lisakõrva, et läbi kasutult seisva poldiava sillale lisakinnitus teha.
Silda avades olid kõige nukramas seisus hammasrattad- eriti hüdromootori väljundvõllil olev pidurikettaga kooselav koos paarilisega. Aga kogu elu ju nende otsas käib ka. Tegin kuskilt laiast maailmast mingi tellimuse, ehk jõuavad varsti.
![[Pilt: 25394289fbeaea_l.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394289fbeaea_l.jpg)
![[Pilt: 25394291fd43ff_l.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394291fd43ff_l.jpg)
![[Pilt: 253942852597b7_o.jpg]](http://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/253942852597b7_o.jpg)