19-04-2019, 08:09 AM
Vanast hoorattast ja starteri hammakast uue "roolikarbi" tegemine on kahtlemata väga hea idee ja kui algupärane krempel täiesti kulud on, siis ilmselt päris hea lahendus. Ma küll ei tea, kuidas lahendati sel puhul nurga all hambumise teema. Algupärasel sektoril on ju hambad nurga all. Hooratta variandis peaks hammasrattad hambuma ju ühel tasandil? Sel juhul tuleks roolivardale liigend ja täiendav laagerdus panna, et hambus otse oleks vms.?
Tegelikult on sellel ameerika rauast sektoril sitkust ja kõvadust küll. Hammastik kannatab minu traktori puhul uuesti tsentreerimisel ekspluateerimist küll veel. Põhihäda oli roolivarda alumine puks- selle olid mikistani insenerid teinud rauast ja kuivalt aastaid hõõrudes pidigi ta ära kuluma. Alla otsa panin nüüd pronkspuksi ja natuke määret ka. Ehk on pisut kergemat keeramist võimaldav lahendus koos laagerdatud sektoriga. Kas ta kauem kestab, hästi ei usu. Kogu roolivõlli ja rooliratta kaudu selle seljas elavat isendit hoiab paigal üks armetu splint. Armetu küll väljanägemiselt ja olemuselt, aga muidu kõva kui kurat ja päris läbi ei olnud seib teda kulutada jõdnud. Läks vana lahendus uue splindi näol tagasi. Ülemine roolivõlli ots sai, nagu öeldud, ära laagerdatud. Enne oli seal selline logisev plastpuks.
![[Pilt: 25394485105972_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394485105972_o.jpg)
![[Pilt: 253944874db576_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/253944874db576_o.jpg)
![[Pilt: 253944896c7067_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/253944896c7067_o.jpg)
Tegelikult on sellel ameerika rauast sektoril sitkust ja kõvadust küll. Hammastik kannatab minu traktori puhul uuesti tsentreerimisel ekspluateerimist küll veel. Põhihäda oli roolivarda alumine puks- selle olid mikistani insenerid teinud rauast ja kuivalt aastaid hõõrudes pidigi ta ära kuluma. Alla otsa panin nüüd pronkspuksi ja natuke määret ka. Ehk on pisut kergemat keeramist võimaldav lahendus koos laagerdatud sektoriga. Kas ta kauem kestab, hästi ei usu. Kogu roolivõlli ja rooliratta kaudu selle seljas elavat isendit hoiab paigal üks armetu splint. Armetu küll väljanägemiselt ja olemuselt, aga muidu kõva kui kurat ja päris läbi ei olnud seib teda kulutada jõdnud. Läks vana lahendus uue splindi näol tagasi. Ülemine roolivõlli ots sai, nagu öeldud, ära laagerdatud. Enne oli seal selline logisev plastpuks.
![[Pilt: 25394485105972_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394485105972_o.jpg)
![[Pilt: 253944874db576_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/253944874db576_o.jpg)
![[Pilt: 253944896c7067_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/253944896c7067_o.jpg)
![[Pilt: 25394493e1f34f_o.jpg]](https://static2.nagi.ee/i/p/1015/77/25394493e1f34f_o.jpg)