08-05-2019, 02:23 AM
(07-05-2019, 16:53 PM)r.i.h.o Kirjutas: Ja jutu mõte oli see, et disain üksi ei müü! Ning seejuures ei tohi hea disaini olulisust mitte kuidagi alahinnata, hea disain on ülioluline aga koos muude maasikatega.
Ei, disain just ongi see mis müüb. Läbi disaini tekib kuulsus ja mass kes ostab. Jah, mingist hetkest alates on vaja ka sisu, mitte küll väga funktsionaalset ja päris maailma kõige paremat ning õigemat aga midagi ikka. Samas just disain ja ainult sellest tulenev, on see mis paneb inimesed ostma, alguses teavitab ja siis loob iha. Siinkohal ei saa me vaadata disaini ainult toote enda välimuses, vaid me peame nägema ka disaini laiemat pilti, seda mis seda toodet saadab. Selleks on nii karp kuhu toode on pakitud, reklaam millega toodet müüakse ja ka aura mis toote ümber tekib läbi eelneva disaini. Nende kõikide teemade tegelik nimetus on disain. Disaini saab müüa ja müüakse ilma mingite lisandmaasikateta. Tahad müüa head koledat kolmerattalist, sõida üksi sellega... tahad aga seda müüa kõikidele, disaini lahedaks ja müü karpi kuhu sa selle pakid. Hambaid saab pesta ka kusihappe, sooda ja naatriumfluoriidi seguga, ometigi me ostame poest ilusas pakendis colgate pastat (üsna reljeefne märkus, kuid ehk ilmestab mu pointi)
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!