10-05-2019, 23:16 PM
Kui lubasid tegin 1983. aastal siis BC kategooria koolitusel taoti pähe nagu mantrat et iga 30 sekundi tagant peab vaatama peeglisse, ülirõhu näidikut, ampermeetrit, veetemperatuuri näidikut ja spidomeetrit. Vene autoga oli see primaarne ning tõstis autoga kojujõudmise tõonäolisust ikka kordades.
Tänapäeval vaatan tahavaatepeeglisse enne manöövri alustamist( ehk enne kui lülitan sisse suunatule) ja vahetult enne keeramist, muul ajal aeg-ajalt igavusest. Kui tihti ei oska öelda, mida pikem sõit maanteel seda sagedamine vist.
Kas ikka peab õieti reguleeritud peeglite korral iga paarikümne sekundi tagant peeglit kiikama? Kui tagant lähenev sõiduk alustab möödasõitu siis ilmuvad tema päevatuled ju peeglisse, sama ka operatiivsõidukitega jne.
Pigem ei seisne oht iseeneses mitte peeglisse vaatamises vaid hoopis kolmandates tegevustes- helistavad, saadavad sõnumeid, vaatavad telefonist filmi, loevad anektoote, näpivad kaasreisijat, teevad idiootseid manöövreid jne.
Tänapäeval vaatan tahavaatepeeglisse enne manöövri alustamist( ehk enne kui lülitan sisse suunatule) ja vahetult enne keeramist, muul ajal aeg-ajalt igavusest. Kui tihti ei oska öelda, mida pikem sõit maanteel seda sagedamine vist.
Kas ikka peab õieti reguleeritud peeglite korral iga paarikümne sekundi tagant peeglit kiikama? Kui tagant lähenev sõiduk alustab möödasõitu siis ilmuvad tema päevatuled ju peeglisse, sama ka operatiivsõidukitega jne.
Pigem ei seisne oht iseeneses mitte peeglisse vaatamises vaid hoopis kolmandates tegevustes- helistavad, saadavad sõnumeid, vaatavad telefonist filmi, loevad anektoote, näpivad kaasreisijat, teevad idiootseid manöövreid jne.