13-06-2004, 22:16 PM
\"al\", värviks jääb siiski jah valge. Pärast väikest kaalumist otsustasin auto võimalikult odavalt ära teha ja seega on valge värv ainus valik.
Täna sai siis riisi külge natuke uut plekki pandud. Iseenesest keevitus vajavaid kohti pole palju aga probleeme tekitab see,et see japside plekk on juba sünnipäraselt suht õhuke ja kui veel natuke alt roostetanud kah on, siis pole ühe suuremat sorti vene keevitusega suurt midagi peale hakata. Sai küll keeratud kõige nõrgema voolu peale ja kasutatud kõige peenemat traati, kuid siiski on keevitamine suht keeruline. Lihtsalt punkti kõrvale tekib uus auk ja seda täites selle kõrvale järgmine. Lõpuks saime siiski hakkama.
Mitme koha peal tulevad tänu liivapritsile välja väikesed roosteaugud, mida vist keevitada pole mõtet. Kuidas need aga ära kaotada?
Ise mõtlesin,et kui pritsiga üle lasta, mitu korda roostesurma panna ja siis korralikult ära kruntida, peaks roostetamine peatuma. Ning siis juba abiks vanad müüginipid klaasriide, epo ja pahtliga. Eks ma midagi ikka välja mõtlen, päris paska ei tahaks kah kokku keerata.
Täna sai siis riisi külge natuke uut plekki pandud. Iseenesest keevitus vajavaid kohti pole palju aga probleeme tekitab see,et see japside plekk on juba sünnipäraselt suht õhuke ja kui veel natuke alt roostetanud kah on, siis pole ühe suuremat sorti vene keevitusega suurt midagi peale hakata. Sai küll keeratud kõige nõrgema voolu peale ja kasutatud kõige peenemat traati, kuid siiski on keevitamine suht keeruline. Lihtsalt punkti kõrvale tekib uus auk ja seda täites selle kõrvale järgmine. Lõpuks saime siiski hakkama.
Mitme koha peal tulevad tänu liivapritsile välja väikesed roosteaugud, mida vist keevitada pole mõtet. Kuidas need aga ära kaotada?
Ise mõtlesin,et kui pritsiga üle lasta, mitu korda roostesurma panna ja siis korralikult ära kruntida, peaks roostetamine peatuma. Ning siis juba abiks vanad müüginipid klaasriide, epo ja pahtliga. Eks ma midagi ikka välja mõtlen, päris paska ei tahaks kah kokku keerata.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon