07-06-2019, 10:17 AM
Väike läbisõit ei ole üldse eriline mu kogemuse põhjal. Kuna kodus on mitmeid hobiautosid, siis viimase nelja aasta jooksul on uuema nö pereauto kõige suurem aastane läbisõit jäänud alla 8000 km aastas. Eelmisel aastal tuli napilt 4000 km aastaga täis. "Uuem" on muidugi suhteline mõiste. Ostes oli juba ette teada, et praktikas jääb läbisõit väikeseks, seega vaatasin täiesti teadlikult just haruldasema, mugavama, võimsama mootoriga, tehniliselt heas korras 10+ aastat vana auto. Nii väikese aastase läbisõidu korral erilist vahet pole, kas kütusekulu on 4-5 liitrit sajale rohkem või vähem. Pigem peaks sõitmine nauditav olema.
Vanaisa, kes kasutab autot ainult suviti (talvel auto seisab ja kasutab ühistransporti) sõidab aastas 2000-2500 km. Seega on 30 aastat vana Sierra igati kobe ja hästi säilinud.
Sõber, kes liisis 5 aastat tagasi uue Superbi, ütles, et hakkab autot vahetama, sest viieaastane liisingperiood saab täis ja kogu selle viie aastaga on sõitnud 38000 km. Elab Tallinnas ja mõlemad naisega käivad igapäevaselt ühistranspordiga tööl. Autot kasutab sisult ainult suvilasse sõiduks. Taolise läbisõidu juures on mu meelest uue auto liisimine ikka väga mõttetu.
Vanaisa, kes kasutab autot ainult suviti (talvel auto seisab ja kasutab ühistransporti) sõidab aastas 2000-2500 km. Seega on 30 aastat vana Sierra igati kobe ja hästi säilinud.
Sõber, kes liisis 5 aastat tagasi uue Superbi, ütles, et hakkab autot vahetama, sest viieaastane liisingperiood saab täis ja kogu selle viie aastaga on sõitnud 38000 km. Elab Tallinnas ja mõlemad naisega käivad igapäevaselt ühistranspordiga tööl. Autot kasutab sisult ainult suvilasse sõiduks. Taolise läbisõidu juures on mu meelest uue auto liisimine ikka väga mõttetu.