Raf-977
#16

allah Kirjutas:...ja registristrisse kandmine läheks vist kallimaks kui masin ise. Registris uuendamine jäi ära kuna puudus ülevaatus ja ülevaatusel pole see maisn juba vene ajalgi käinud (rooliloks veerand rooli pööret, helisignaal puudub, käsipidur ei funktsioneeri jne.)

Rooliloksu saab karbist peale keerata. Kui ei saa, siis tuleb tigu ja/või ratas vahetada. 21 roolikarpe (= enamvähem Pobi roolikarpe) peaks ikka liikuma; ma usun, et mõnekraadise loksu peale (et TÜVis ettenähtud vanade masinate normi täidaks) saab asja ikka ajada. Nojah, 21-l tuleb selleks sammas maha võtta küll, sest see kastiga koos...

Helisignaale vedeleb igas romulas/kolikastis, hiljem (peale TÜVi) on aega asja originaali peale ajada. Üks juhe/nupp selle toitmiseks vedada ja akuga ühendada pole ka ju probleem.

Käsipidur oli 21-l minu teadmiste kohaselt tsentraalpidur. Nii et käimakasti taga olev trummel/klotsid korra üle vaadata ja miski kang külge aretada. Ajutiselt nt kasvõi 51 oma (mida minulgi mitu tükki vedelemas).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Raf-977 - Autor: Aspelund - 31-05-2004, 14:19 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne