16-06-2019, 13:30 PM
Tegelikkus on nii et praeguse autode hinna ja kvaliteedi suhtes ei tasu üle 50 000 km sõitnud sõiduautot osta sest uuemad autod on nii ehitatud et peale 100 000 tuhandet on auto juba füüsiliselt väsinud ja hakkab nõudma kulukat remonti . Enam pole see aeg kus autosid sai kasutada aastakümneid ilma suurt remonti tegemata.Tõde on ka see et praegu enamus inimesi enam autot välja ei osta vaid võtab liisingusse ja siis sõidetakse maksimaalselt 5 aastat ning auto vahetatakse välja uue vastu . Seega põhimõtteliselt ei peagi auto kestma üle 5 kuni 10 aasta . Seega ma ei saa aru neist inimestest kes ostavad Saksamaalt läbiaetud ja siin autoärikate poolt uueks keritud ronte ja lootes siis et selliste autodega saab veel muretult sõita . Noo ei saa ja parem võiksid kasutada selle raha hoopis uuema(kuni 50 000 km ) auto liisingusse võtmiseks .Tegelikult tarbimisühiskonnale kohaselt on kõikide eluks vajalike toodete kvaliteet ja vastupidavus langenud võrreldes 80-90 aastate omaga .Seda põhjusel sest asjadel pole vajadust pikka aega kesta .Kui asjad kestaksid siis tarbimine langeks ja kapitalistlik majandussüsteem kukuks kokku .
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.