20-06-2019, 17:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2019, 17:58 PM ja muutjaks oli honkomees.)
(20-06-2019, 16:34 PM)PlyVal64 Kirjutas: ... see astmaatiline mikromootor on ainult iseenda tagumendi tööle vedamiseks linnatingimsutes, maanteele selle võrriga asja pole. jne. ... Aga osta omale selline???See astmaatiline mootor on ju võimalike valikute seas keskmine, 0,9l ja diisli vahel, 412 mosse oli sama võimas ja käras küll.
Realistlik valik oleks mul oma tingimustele sobivalt siis diisel-tolmutis: 2K€ taskus Laagrisse ja edasi 5 aastat iga kuu jäme 200 must-be autokulu ja kohustus. ... Jah, see ei ole üldse palju, kui ikka on vaja ja uue autota ei saa. Elad kaugel/metsas/karupees ja sõidad iga päev vähemalt 60-100km ehk 30000km aastas. ...
Analoogne nelikveoline diisel duster on mul 3 a, varustus küll vähe kehvem ja hinnanumber oli tsutt suurem, aga rikkeid peale ühe dpf anduri oma pole olnud. ja mu jaoks on kõige olulisem, et saaks igapäevaselt muretult sõita ilma remondimureta, igasugu lisad ja mugavused pole määravad. Kuna elan metsas karupees töökohast ~60 km kaugusel aastane läbisõit tuleb ca 40kkm + kastikaga veel oma 10kkm.
Kuus 150€ ja kogu mure, lisaks veel 2 puudust, talvel on külmavõitu ja kuumaga on kondil võimu vähe ning heliisolatsioon on kehv. Aga muus on auto nagu auto ikka ...
Sama raha ehk 17 tonni eest oleks saanud tol ajal ka Suzuki Vitara ja mingi SsangYong Tivoli, aga nendest hirmutas eemale kehvem maastikuvõimekus, madalam kliirens jms maakale oluline. Samas ka Dusteril sõitsin summutipüti küljest.