21-06-2019, 13:12 PM
Asi vist sõltub konkreetsest päevast, millal konkreetne isend tehasest välja sõitis. Minu kogemused:
1983 a VW Jetta. Hind 4000 eek. Kui igapäevaselt sõitsin ei lagunenud mitte miski. Ülevaatusel kord öeldi, et üks šarniir logiseb- vahetasin välja. Rohkem pole sõitmist takistavaid tegureid olnud. Jäi seisma, sest naine ei lubanud turvalisuskaalutlustel sellega lapsi vedada. Kulu 5,7l bensiini sajale, kindlustus 23€/aasta.
2001a VW Passat. LS 320 000. Hind 5500€ Mootor töötab, kere korras. AGA plastosad järjest lagunevad- uksekäepidemed, mootorikate alt ja ülevalt, õlivardatoru. Lisaks ebaloogiline tagaluugilukk. Kulu 5,3l diislit sajale, aastane kindlustus 89€.
2003 a VW Sharan. Algus 210 000, lõpp 360 000. Hind 2000€. Sõitsin töösõite, kodusõite, ehitasin maja, vedasin 2 tonnist haagist, aastane läbisõit 65 000. Õlivahetusega kaasnes veovõlli otsa vahetus. Pidi lagunema nagu juudas aga ei lagunenud- kulus lihtsalt ära. Istmed läksid koledaks, suuremad remondid olid kohe saades sidur ja natuke pärast seda roolilatt. Arvestades asjaolusid- kuluosad. Kulu 6l sajale diisel, kindlustus 72€/aasta. Müüsin 800€ eest. Kilomeetrihind tuli üsna madal.
2016 Dacia Duster- algus 80 000, hetkel 130 000. Töösõit metsas/kruusal. Garantiikorras nipet-näpet vahetatud. Minu masin peab kenasti, mõnel teisel firmas laguneb (kokku meil 12 tk), niiet majandusmees keeldub dustereid juurde ostmast- esindus väänab ulme remondiarveid (pidi olema jutu järgi pea 3x kallim audist arvestades pidurite ja sillaremonti). Muidu metsas üksinda sõita väga mõnna. Peret sinna sisse hästi ära ei mahuta, haagisega julgeks vedada kergemat koormat. Kui satub selline mittelagunev isend nagu mul, siis soovitaks kõigile tööautoks. Võrreldes 2015 aasta RAV4-ga palju mugavam. Kütust võtab 5,3l diislit.
Niiet kellele ema, kellele tütar.
1983 a VW Jetta. Hind 4000 eek. Kui igapäevaselt sõitsin ei lagunenud mitte miski. Ülevaatusel kord öeldi, et üks šarniir logiseb- vahetasin välja. Rohkem pole sõitmist takistavaid tegureid olnud. Jäi seisma, sest naine ei lubanud turvalisuskaalutlustel sellega lapsi vedada. Kulu 5,7l bensiini sajale, kindlustus 23€/aasta.
2001a VW Passat. LS 320 000. Hind 5500€ Mootor töötab, kere korras. AGA plastosad järjest lagunevad- uksekäepidemed, mootorikate alt ja ülevalt, õlivardatoru. Lisaks ebaloogiline tagaluugilukk. Kulu 5,3l diislit sajale, aastane kindlustus 89€.
2003 a VW Sharan. Algus 210 000, lõpp 360 000. Hind 2000€. Sõitsin töösõite, kodusõite, ehitasin maja, vedasin 2 tonnist haagist, aastane läbisõit 65 000. Õlivahetusega kaasnes veovõlli otsa vahetus. Pidi lagunema nagu juudas aga ei lagunenud- kulus lihtsalt ära. Istmed läksid koledaks, suuremad remondid olid kohe saades sidur ja natuke pärast seda roolilatt. Arvestades asjaolusid- kuluosad. Kulu 6l sajale diisel, kindlustus 72€/aasta. Müüsin 800€ eest. Kilomeetrihind tuli üsna madal.
2016 Dacia Duster- algus 80 000, hetkel 130 000. Töösõit metsas/kruusal. Garantiikorras nipet-näpet vahetatud. Minu masin peab kenasti, mõnel teisel firmas laguneb (kokku meil 12 tk), niiet majandusmees keeldub dustereid juurde ostmast- esindus väänab ulme remondiarveid (pidi olema jutu järgi pea 3x kallim audist arvestades pidurite ja sillaremonti). Muidu metsas üksinda sõita väga mõnna. Peret sinna sisse hästi ära ei mahuta, haagisega julgeks vedada kergemat koormat. Kui satub selline mittelagunev isend nagu mul, siis soovitaks kõigile tööautoks. Võrreldes 2015 aasta RAV4-ga palju mugavam. Kütust võtab 5,3l diislit.
Niiet kellele ema, kellele tütar.