07-07-2019, 13:51 PM
Nii, Kihelkonna rahvaralli ka üle elatud. Nädal enne oli ikka pikad ja unetud öhtud, sest stabika ja öötsapuksid olid ikka täitsa surnud ja need oli vaja ära vahetada, sisse läks katsetamise möttes petronase täissünt, paigaldatud sai sparco side, taha sai tehtud mondeo logaritest kompunn escorti jaoks, paigaldatud taqgumised porilapid, pöhjakaitse veidi ümber tehtud, juhi poolt esituli vahetatud, modifitseeritud segusiibrit, nii et jöud tuleks veidi madalamalt ja et poole gaasiga söites annaks täisgaasi efekti välja, leegitoru sai ümber kollektoriteibi, sest kui pöhjakaitse ka veel all on, siis kippus auto kangesti üle kuumenema. Hetkel orig. vent ka küljes ju ja see ikka väga nadi.
pildike hiiumaalt:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431326077b32_l.jpg/1)
teibitud leegitoru:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431316bba8eb_l.jpg/1)
tagastange sai kerge nipukaömbluse:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431312f3bac2_l.jpg/1)
uus vs vana öötshoob. Pole väga täpselt näha, aga vanal puksid täiesti surnud:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431320694fc2_l.jpg/1)
Kihelkonna esimene päev:
Kuna stardinumbriks oli 2, siis pidi juba varakult platsis olema. dokumendid käes ja tehnilisest läks puhtalt ning kiiresti läbi, kuigi tagant parem ratas käis vastu logarit (nii palju laiem siis suvekast), see oli kerge probleem lahendada. järgnes 4 tundi passimist ja vihma käes ligunemist. Esimene ja teine katse olid kohutavad. vähemalt lasti karussellis peale ja saime enne tee lagunemist oma söidud tehtud. Mingit korralikku aega ei saanud, sest rehv ei hakanud tööle (köva segu, jahe ilm jne jne), paar väljas käimist, paar šikaani maha, side ei toiminud (minu pläss, haarasin kodust suva patarei, vaatasin et boxil hakkas tuluke pölema küll, aga tegelikult oli patarei tühi. Uus oli olemas küll, aga see jäi serviceparki). SS1 tulemuseks 87. koht üldis, ss2 tulemus 95. koht üldis. Oriküla aga valmistas korraliku üllatuse- üldi 68. aeg. Vihm oli järgi jäänud ning vähemalt tundus, et viimastele läksid olud paremaks. Aga rada soosis esivedu.
Üritasin Elerinile ka öpetada, et auto ei ole ainult söitmiseks- hooldada on ka vaja. Käib öhufiltri vahetus:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/254313227c1444_l.jpg/1)
Lisaks sai ta täitsa ise hakkama velgede vahetamisega, pärast tuli lihtsalt tugevamalt veljemutrid üle käia. Samuti vahetas ta enne vöistlust minu valvsa pilgu all stabikapukse. Täitsa tubli 16. aastase plikatirtsu kohta.
Teine päev järgneb öhtul
pildike hiiumaalt:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431326077b32_l.jpg/1)
teibitud leegitoru:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431316bba8eb_l.jpg/1)
tagastange sai kerge nipukaömbluse:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431312f3bac2_l.jpg/1)
uus vs vana öötshoob. Pole väga täpselt näha, aga vanal puksid täiesti surnud:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/25431320694fc2_l.jpg/1)
Kihelkonna esimene päev:
Kuna stardinumbriks oli 2, siis pidi juba varakult platsis olema. dokumendid käes ja tehnilisest läks puhtalt ning kiiresti läbi, kuigi tagant parem ratas käis vastu logarit (nii palju laiem siis suvekast), see oli kerge probleem lahendada. järgnes 4 tundi passimist ja vihma käes ligunemist. Esimene ja teine katse olid kohutavad. vähemalt lasti karussellis peale ja saime enne tee lagunemist oma söidud tehtud. Mingit korralikku aega ei saanud, sest rehv ei hakanud tööle (köva segu, jahe ilm jne jne), paar väljas käimist, paar šikaani maha, side ei toiminud (minu pläss, haarasin kodust suva patarei, vaatasin et boxil hakkas tuluke pölema küll, aga tegelikult oli patarei tühi. Uus oli olemas küll, aga see jäi serviceparki). SS1 tulemuseks 87. koht üldis, ss2 tulemus 95. koht üldis. Oriküla aga valmistas korraliku üllatuse- üldi 68. aeg. Vihm oli järgi jäänud ning vähemalt tundus, et viimastele läksid olud paremaks. Aga rada soosis esivedu.
Üritasin Elerinile ka öpetada, et auto ei ole ainult söitmiseks- hooldada on ka vaja. Käib öhufiltri vahetus:
![[Pilt: 1]](http://static4.nagi.ee/i/p/1017/25/254313227c1444_l.jpg/1)
Lisaks sai ta täitsa ise hakkama velgede vahetamisega, pärast tuli lihtsalt tugevamalt veljemutrid üle käia. Samuti vahetas ta enne vöistlust minu valvsa pilgu all stabikapukse. Täitsa tubli 16. aastase plikatirtsu kohta.
Teine päev järgneb öhtul