07-07-2019, 22:12 PM
Võistlustoolid on ajalugu, vähemalt minu jaoks. Seekord on teemaks "offroad" ehk siis liikur milega saaks minna põllule ja metsa. Algmaterjaliks on natuke uuem mudel, mis algselt mõeldud ainult toas ja asfaldil kulgemiseks. Kuna omal jäid pildid tegemata, siis pean laenama:
![[Pilt: full_st1.jpg]](http://www.e-ratastoolid.eu/components/com_jshopping/files/img_products/full_st1.jpg)
Pole hullu, selle omanik on minu tegemisi ka enda lehel ja oma töödena eksponeerinud.
Sai natuke põhja kõrgust muudetud, raskuskese nihutatud vedavate rataste peale, tugitool minema visatud ja taha elektriliselt reguleeritavad tugirattad. Istumine on ka maapinnale nüüd tunduvalt lähemal. Viimasena sai poogitud külge "traktori rattad", mille läbimõõt on originaalidest paar sentimeetrit vähem ja sama palju laiem. Muster täiesti õigustab ennast.
Polnud küll plaanis nii ekstreemsed kohad aga proovima ju peab. Kui on huvilisi, siis protsessist kirjeldusi ja pilte võin edaspidi lisada, õigemini siis kui on aega uuesti asi osandada ja väheke viimistleda, ilmsel muudan kliirensi ka nii viie sentimeetri ulatuses reguleeritavaks ehk siis kõik kännud ei ole takistuseks. Kõige rohkem koormab mootoreid metsas samblane pinnas.
![[Pilt: full_st1.jpg]](http://www.e-ratastoolid.eu/components/com_jshopping/files/img_products/full_st1.jpg)
Pole hullu, selle omanik on minu tegemisi ka enda lehel ja oma töödena eksponeerinud.
Sai natuke põhja kõrgust muudetud, raskuskese nihutatud vedavate rataste peale, tugitool minema visatud ja taha elektriliselt reguleeritavad tugirattad. Istumine on ka maapinnale nüüd tunduvalt lähemal. Viimasena sai poogitud külge "traktori rattad", mille läbimõõt on originaalidest paar sentimeetrit vähem ja sama palju laiem. Muster täiesti õigustab ennast.
Polnud küll plaanis nii ekstreemsed kohad aga proovima ju peab. Kui on huvilisi, siis protsessist kirjeldusi ja pilte võin edaspidi lisada, õigemini siis kui on aega uuesti asi osandada ja väheke viimistleda, ilmsel muudan kliirensi ka nii viie sentimeetri ulatuses reguleeritavaks ehk siis kõik kännud ei ole takistuseks. Kõige rohkem koormab mootoreid metsas samblane pinnas.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!