15-06-2004, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-06-2004, 13:04 PM ja muutjaks oli vootele.)
Nonii, sai nüüd maal käidud ja oma supermootor aparaadile peale pandud. Nagu juttu oli, sai täiesti uus mootor parimatest juppidest (AVG laagrid jne) ehitatud, Castroli motorcycle 4T õli sisse pandud, korralik elekter tehtud, võidusõidu (kardi) sumps, koonusfilter metallvõrguga ja lugematult muid häid tegusi tehtud.
Mootori sain rekordilise 20 minutiga peale installitud koos elektri ja trossidega, bena sisse ja vänta. Paari löögiga sain juba törr-törr kätte, aga ei rohkemat. Joostes aga võttis hääled sisse ja veel millised! (racing sumps kujutab endast keskelt laienevat paunakujulist toru, mis seest tühi on). Alguses töötas kuidagi imelikult, kõrgetel pööretel nagu jättis vahele ja puterdas. Peale süüte ja segu regulli aga töötas päris hästi. Arvan, et sumps andis powerit juurde küll, aga natuke kummaliselt - kusagil 5000 pöördeni läks edasi nagu tavaline minsk ja teatud pööretest hakkas hullult rebima - nii et 1, 2 ja mõnikord isegi 3. käiguga tõmmas ketsi all ringi käima. Minu minil on Minskist tsipa aeglasem ülekanne, seega on igal käigul kiirus kusagil 10% väiksem kui tavalisel minskil - see-eest on kiirendus parem. Poisikesed olid talve jooksul ainukese piduritrossi läbi lõiganud, seega ei julgenud Prangli kuumaastikku meenutavatel teedel 4. käiguga eriti rutskat keerata.
Üldiselt jäin tehtud tööga 100% rahule.
Mootori sain rekordilise 20 minutiga peale installitud koos elektri ja trossidega, bena sisse ja vänta. Paari löögiga sain juba törr-törr kätte, aga ei rohkemat. Joostes aga võttis hääled sisse ja veel millised! (racing sumps kujutab endast keskelt laienevat paunakujulist toru, mis seest tühi on). Alguses töötas kuidagi imelikult, kõrgetel pööretel nagu jättis vahele ja puterdas. Peale süüte ja segu regulli aga töötas päris hästi. Arvan, et sumps andis powerit juurde küll, aga natuke kummaliselt - kusagil 5000 pöördeni läks edasi nagu tavaline minsk ja teatud pööretest hakkas hullult rebima - nii et 1, 2 ja mõnikord isegi 3. käiguga tõmmas ketsi all ringi käima. Minu minil on Minskist tsipa aeglasem ülekanne, seega on igal käigul kiirus kusagil 10% väiksem kui tavalisel minskil - see-eest on kiirendus parem. Poisikesed olid talve jooksul ainukese piduritrossi läbi lõiganud, seega ei julgenud Prangli kuumaastikku meenutavatel teedel 4. käiguga eriti rutskat keerata.
Üldiselt jäin tehtud tööga 100% rahule.
![[Pilt: miniuus.jpg]](http://akamai.tehnokratt.net/gems/emstuudio/miniuus.jpg)