17-07-2019, 15:49 PM
Päris kena eksemplaar jah, isegi kapotialune on puhtam kui mõnel elutuba.
Pidurite kinnijäämine on üks huvitav nähtus, sest selle ajutiseks leevendamiseks on vaja teadlikult teha mittemidagi, ehk lasta autol seista ja kettal-klotsidel-silindril jahtuda. Jahtudes tõmbavad need kokku ja kuni järgmise pidurduseni võib kõik korras olla. Sõltub muidugi pidurikolvi/silindri roostetamis-astmest, teinekord ei aita ükski jahutamine.
Käigukasti osas võivad asjatundjad ehk parema hinnangu anda, kui jälgida, mis see kohin-kahin teeb eri olekutes:
1)Kohapeal tühikäiguga ja kohapeal gaasi andes
2)Normaalses drive olukorras/erinevate käikudega/erinevate mootoripööretega
3)Kirjeldatud olukord, kus sõidu ajal Neutraali peale panna ja gaasi anda... (miks peaks seda üldse tegema, see ei kuulu ju kuidagi automaatkasti normaalrežiimide hulka ?)
Pidurite kinnijäämine on üks huvitav nähtus, sest selle ajutiseks leevendamiseks on vaja teadlikult teha mittemidagi, ehk lasta autol seista ja kettal-klotsidel-silindril jahtuda. Jahtudes tõmbavad need kokku ja kuni järgmise pidurduseni võib kõik korras olla. Sõltub muidugi pidurikolvi/silindri roostetamis-astmest, teinekord ei aita ükski jahutamine.
Käigukasti osas võivad asjatundjad ehk parema hinnangu anda, kui jälgida, mis see kohin-kahin teeb eri olekutes:
1)Kohapeal tühikäiguga ja kohapeal gaasi andes
2)Normaalses drive olukorras/erinevate käikudega/erinevate mootoripööretega
3)Kirjeldatud olukord, kus sõidu ajal Neutraali peale panna ja gaasi anda... (miks peaks seda üldse tegema, see ei kuulu ju kuidagi automaatkasti normaalrežiimide hulka ?)